تعداد بازدید: ۲۰۷۵
کد خبر: ۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ - 2017 29 July
آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز با بیان این که 900 نماز جمعه در کشور و 76 نماز جمعه در استان فارس برگزار می‌شود، از همه اقشار مردم خواست تا در جهت رونق آن بکوشند.

عابد نعمتی: خطیب جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه 6 مرداد، سالروز اولین نماز جمعه تهران به امامت آیت‌ا... طالقانی را گرامی داشت و گفت: «بعد از 1400 سال پس از شهادت حضرت علی(ع) و صلح امام حسن(ع)، نماز جمعه‌ای که به دستور مرجع تقلید و نایب امام زمان باشد نبود تا این که در عصر ما به دستور نایب امام عصر(عج) احیاء شد.»

ایشان فلسطین را مسئله اصلی جهان اسلام توصیف کرد و با اشاره به جنایات اخیر صهیونیستها، عنوان داشت: «همه باید در برابر صهیونیستها بایستند؛ اما جهان اسلام خواب است. مرگ بر این سعودی‌های خائن که با صهیونیستها و آمریکا پیمان می‌بندند و با آنها همراهند.»

آیت‌ا... فقیه به مقایسه اسلام آمریکایی با اسلام راستین پرداخت. ایشان اسلام سعودی‌ها را ظاهری توصیف کرد؛ کسانی که به گفته خطیب جمعه نی‌ریز نوکر آمریکایند و به رئیس جمهورش باج می‌دهند.

عضو خبرگان رهبری روز کارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه‌ای را یادآور شد و با تأکید بر این که در کشور نباید بیکار داشته باشیم، اظهار داشت: «هر چه این آموزشها توسعه پیدا کند و دختران و پسران ما دارای حرفه و فن باشند، برای ما ارزش دارد.»

ایشان در جای دیگر روز تجلیل از امامزادگان و همچنین روز بزرگداشت احمدبن موسی شاهچراغ را گرامی داشت.

در بین دو نماز گروه سرود همسرایان مدرسه علی‌بن ابیطالب، سرودی با موضوع نماز جمعه اجرا کرد و گلایه اهالی 80 واحدی مسکن کارگری انتهای خیابان منابع طبیعی مطرح شد که ظاهراً شرح مشکلات خود را طی نامه‌ای به امام جمعه داده بودند.

همچنین جوایزی از طرف فرماندار به امام جمعه و دو نفر از اعضای ستاد نمازجمعه اهداء شد.

در ادامه دو نفر از مقام‌آوران مسابقات استانی هلال‌احمر نیز هدایای خود را دریافت نمودند.

پس از مراسم نماز جمعه نیز نمازگزاران با برپایی راهپیمایی، جنایات اخیر صهیونیستها در بیت‌المقدس را محکوم کردند.










برچسب ها: نماز جمعه ، نی ریز ، نیریز
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها