تعداد بازدید: ۲۱۲۷
کد خبر: ۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷ - 2017 06 June
یسان حامل بار که در امروز صبح در مسیر شیراز- سیرجان در حرکت بود در 70 کیلومتری نی ریز واژگون شد و راننده آن در دم کشته و سرنشین آن نیز به شدت مجروح شد
بنا بر اعلام محمد حسین کچویی مدیر اورژانس 115 شهرستان نی ریز، در ساعت 6 صبح امروز 16 خردادماه خبر واژگونی شدید وانت نیسان  در محور قطرویه- سیرجان به مرکز تلفن اورژانس نی ریز اعلام شد.به سرعت تکنسین های اورژانس 115 قطرویه به محل شتافتند و مشاهده کردند. راننده 34 ساله آن در دم فوت شده و سرنشین خودرو که برادر فرد فوت شده می باشد نیز به شدت مصدوم شده است.

کچویی افزود:به سرعت اقدامات درمانی درباره مصدوم که دچار ضربه مغزی شده و نیمه بیهوش است، آغاز شد  و او را به درمانگاه قطرویه منتقل کردند. اما به خاطر وضع وخیم سرنشین 38 ساله او با آمبولانس بیمار بری قطرویه به اتفاقات بیمارستان شهدای نی ریز منتقل کردند.
    
 محمد حسین بخش پور مسئول اتفاقات بیمارستان شهدای نی ریز گفت: فرد مصدوم که نیمه بیهوش و دارای افت فشار بود توسط متخصص جراحی دکتر سهرابی معاینه شده و دستور سی تی اسکن داده شد. با انجام سی تی اسکن و تثبیت وضع مصدوم و اینکه فقط در قسمت سر دچار ضربه شده بود.سرانجام در ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 16 خرداد به  بیمارستان  ولی عصر فسا برای ادامه درمان اعزام شد.

سرگرد محمد جواد جوانمردی فرمانده پلیس راه نی ریز در این رابطه گفت: متأسفانه این نیسان که دارای بار گوجه فرنگی بود و از شیراز به سمت سیرجان در حرکت بود. دچار خستگی و خواب آلودگی شده از جاده منحرف و واژگون شده و این حادثه تلخ به وقوع پیوست. رانندگان اگر قوانین را رعایت بکنند و بعد از هر دو ساعت رانندگی فقط 15 دقیقه در یک پارکینگ از خودرو خارج شده و یا استراحت می کردند دچار این گونه مشکلات نمی شدند و یا در مسیرهای طولانی  از دو راننده استفاده کنند.

 این خودرو از شیراز یک مسیر حدود 6 ساعته را به سمت سیرجان طی می کرد و حتما لازم بود در دو یا سه نقطه مسیر استراحت کنند و یا راننده تعویض شود تا این حوادث تأسف بار به وقوع نپیوندد.
برچسب ها: حادثه ، نی ریز
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها