تعداد بازدید: ۳۰۴۱
کد خبر: ۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱ - 2016 24 June
مراسم گلریزان امسال مصادف با هفته قوه قضائیه و با حضور خیرین، تعدادی از رؤسا و کارمندان ادارات، قضات و کارمندان دادگستری نی ریز ساعت 18:30پنجشنبه سوم تیرماه در سالن اداره ارشاد نی ریز برگزار شد.
حسین قانع: در این مراسم ابتدا جلال زراعتی رئیس اداره زندان نی ریز درباره اقدامات صورت گرفته که شامل فضا سازی و کارهای فرهنگی بود سخن گفت و از حضور کلیه شرکت کنندگان تشکر کرد. در ادامه  حجت السلام سید مهدی فال اسیری نیز درباره لزوم کمک به زندانیان و خانواده های آنان سخنانی ایراد کرد.

پس از آن دکتر عقیل رنجبر رئیس دادگستری شهرستان درباره لزوم پیشگیری از وقوع جرم  و وظایفی که دادگستری و دیگر ادارات، سازمانها، نهادها و ...برعهده دارند سخن به میان آورد و گفت: بخش پیشگیری کیفری برعهده دستگاه قضا و بخش غیر کیفری بر عهده  دیگر ادارات و سازمانها می باشد.

دکتر محمد صادق رفیعی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیز درسخنان کوتاهی با مهم و امید بخش خواندن این گونه مراسم  و نیز جنبه معنوی آن گفت: خیرین با کمک به همنوع خود بلاشک اجر معنوی و اخروی را در کارنامه خود دارند و شادی آزاد کردن یک انسان در سلامت روحی و روانی افراد جامعه نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

در ادامه این مراسم مدعوین به صرف افطاری پرداخته وسپس کمکهای خود را به نماینده ستاد دیه در شهرستان ارائه نمودند که توام با تشویق حاضران بود.

در نهایت توسط خیرین نیکوکار بالغ بر 65 میلیون تومان جمع آوری شد که نسبت سال گذشته 20 درصد افزایش نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است مراسم  گلریزان در همین ماه  در شهر آباده طشک نیز برگزار می‌شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها