تعداد بازدید: ۲۹۵۳
کد خبر: ۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴ - 2016 18 June
امام جمعه نی‌ریز:
امام جمعه نی‌ریز در مراسم نماز جمعه این هفته، دردهای جامعه را ناشی از مدیریت نامناسب دولتها دانست.
عابد نعمتی: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته که با حضور تعداد زیاد روزه‌داران همراه بود، به دغدغه رهبر انقلاب مبنی بر وجود رکود و بیکاری در جامعه اشاره کرد و دردهای 18 سال اخیر را ناشی از مدیریت نامناسب دولتها دانست.

ایشان اظهار داشت: «همه گرفتاریها از ناحیه تحریم خارجی نیست و نباید همه را به گردن خارج بیندازیم؛ بلکه از عدم مدیریت صحیح است. 
عده‌ای حقوق بالای 100 میلیون می‌گیرند و بقیه زیر یک میلیون. این کجای انصاف است؟ کجای قانون اسلام است؟ کجای دین ما چنین برنامه‌ای دارد؟ چرا چشمتان را باز نمی‌کنید و نظارت کامل ندارید؟ به داد جوانان تحصیلکرده بیکار برسید که در خانه‌ها منتظر کارند.»

آیت‌ا... فقیه این تبعیض را غیر قابل پذیرش دانست و از مسئولان خواست تا مانند امیر مؤمنان علی(ع)، خود را در کنار مردم قرار دهند و مثل آنها زندگی کنند.

امام جمعه نی‌ریز تلاش دولت در جهت مهار تورم را ستود و در جایی دیگر از دستگاه قضایی خواست تا عدل و انصاف را پایه کار خود قرار دهند و پشتیبان خوبی برای محرومان باشند.

ایشان با بیان اینکه تنها یک چهارم قضات اهل بهشتند، به آنها توصیه کرد که در امر قضاوت دقت و تحقیق لازم را انجام دهند و بگذارند افراد ضعیف که توان احقاق حق ندارند، صحبت کنند.

آیت‌ا... فقیه به وکلای دادگستری نیز توصیه کرد که به خاطر پول حق  کسی را ضایع نکنند.

عضو خبرگان رهبری هدف از تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را تبیین منظم و سازمان یافته احکام الهی دانست و از شوراها و دهیاری‌ها خواست با این نهاد همکاری کنند تا مساجد و برنامه‌های مذهبی تعطیل نشود.

امام جمعه نی‌ریز همچنین به روز اصناف، هفته صرفه‌جویی در مصرف آب و روز جهانی بیابان‌زدایی اشاره کرد.







نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها