تعداد بازدید: ۲۲۷۴
کد خبر: ۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ - 2017 29 April
اسناد گازرسانی به روستاهای بخش قطرویه به مناقصه گذاشته شده است و بزودی عملیات گاز‌رسانی آغاز می‌گردد.
‌محمدرضا امیری فرماندار نی ریز و جمعی از مسئولین از روستاهای کت‌آباد، بنه‌کلاغی، کارگاه، شهرک وزیره و سنگ‌زور بازدید و با روستاییان دیدار و گفتگو کردند.

روابط عمومی فرمانداری: امیری فرمانداردر این بازدید گفت: بنا به تکلیفی که داریم در جمهوری اسلامی بین مردم و مسئولین نباید فاصله باشد؛ لذا ما سعی می‌کنیم هر چند وقت یکبار با مردم روستاها دیدار داشته باشیم بطور مثال از همین روستای کت‌آباد طی شش ماه گذشته سه مرتبه به همراه مسئولین استانی بازدید نموده‌ایم.

وی هدف از این بازدید‌ها را اینگونه بیان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و باید با این مردمی که ایثارکردند و انقلاب را به پیروزی رساندند، دفاع مقدس را اداره کردند و سالها در صحنه‌های مختلف انقلاب، راهپیمایی‌ها، و انتخابات حضور و نقش چشمگیر و ارزشمندی داشتند دیدار نمود و با آنها همدل بود و در سایه همدلی است که امور کشور سامان پیدا می‌کند.

فرماندار نی‌ریز همچنین در خصوص سؤال یکی از روستاییان دررابطه با توزیع آب سد چشمه عاشق گفت: در مطالعات سد که درسال 83 اتفاق افتاده الویت اول تأمین آب شرب منطقه، الویت دوم صنعت و سوم اگر آبی اضاف بیاید برای حقابه کشاورزان لحاظ گردیده است.

وی با اشاره به اینکه اسناد گازرسانی به روستاهای بخش قطرویه به مناقصه گذاشته شده است ابراز امیدواری کرد بزودی عملیات گاز‌رسانی به روستاهای شهرک وزیره، کارگاه، ریزاب، بنه کلاغی و کت آباد  آغاز می‌گردد.

از جمله مسائل و مشكلات مطرح شده در این بازدید که توسط روستاییان مطرح شد شامل: مشکلات طرح هادی در برخی روستاها، تأمین روشنایی در چند نقطه روستایی، احداث خانه بهداشت، جابجایی شبکه برق، كمبود آب آشامیدنی، درخواست افزایش بافت روستا، كمبود فضای فرهنگی و ورزشی بود.

فرماندار هم وعده داد در سال جدید با تخصیص اعتبارات لازم و لحاظ نمودن اولویت‌ها نسبت به حل مشکلات روستاها اقدام می‌گردد.

گفتنی است در پایان این بازدیدها از طرف فرماندار دستورات لازم جهت پیگیری و حل مسائل صادر گردید.




همشهریان گرامی
 جهت اطلاع از :
✅ اخبار معتبر شهرستان نی ریز
✅ اخبار موثق و معتبر و اطلاعیه های انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نی ریز
✅ گزارش های هواشناسی شهرستان نی ریز
 ✅ تصاویر حرفه ای و زیبا از مکان های دیدنی شهرستان نی ریز
✅نی ریزان فارس بروزترین  و کامل ترین کانال خبری در شهرستان نی ریز
✅ شما هم عضوی از نی ریزان فارس باشید

برای عضویت کلیک کنید

 آدرس کانال
Neyrizanfars@
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها