تعداد بازدید: ۱۹۰۹
کد خبر: ۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ - 2017 28 April
جلسه ديگري از كارگروه اشتغال استانداري فارس با دستور كارهاي متعدد برگزار شد.
مديرعامل تعاون،‌ كار و رفاه اجتماعي فارس در حاشيه اين جلسه به سرويس اقتصادي «خبرجنوب» گفت: در اين جلسه علاوه بر پيگيري مصوبات قبلي كارگروه اشتغال، 48 درخواست نوسازي ناوگان حمل و نقل نيز مطرح گرديد.

سهراب مختاري با اشاره به اجراي طرح تكاپو در شهرستان هاي فارس گفت: در نشستي با فرمانداران و دبير كارگروه اشتغال شهرستان ها، وضعيت موجود يكي از شهرستان هاي استان مورد بررسي قرار گرفت اولويت و برنامه هاي اقتصاد مقاومتي در زمينه صنعت،‌ خدمات و كشاورزي تعيين شد و مقرر گرديد برنامه هاي اجرايي هر شهرستان تعيين و بعد از تصويب در كارگروه اشتغال شهرستان ها به كارگروه اشتغال استان فارس تحويل داده شود كه البته هنوز چند شهرستان اقدام به اين كار نكرده اند.

مدير كل تعاون،‌ كار و رفاه اجتماعي فارس به معرفي 608 طرح سرمايه گذاري به بانك‌هاي عامل اشاره كرد و افزود: سرمايه گذار اين طرح‌ها مشخص است و مجوز لازم را دريافت كرده اند و قرار است از محل منابع داخلي بانك‌ها به آنها پرداخت تسهيلات صورت گيرد.

به گفته مختاري، از اين تعداد 254 طرح مربوط به شيراز، ‌123 طرح مربوط به مرودشت، 68 طرح مربوط به داراب، 27 طرح مربوط به خرمبيد، 20 طرح مربوط به بوانات، ‌18 طرح مربوط به كازرون و 13 طرح مربوط به سپيدان و مابقي مربوط به ساير شهرستان هاي استان است.

مدير كل تعاون،‌ كار و رفاه اجتماعي فارس با تاكيد بر اين كه اين طرح ها با هدف بهبود مديريت منابع و مصارف بانكي است افزود: تعداد طرح هاي معرفي شده از سوي دستگاه اجرايي، ‌1336 طرح بود كه 765 طرح به تاييد دستگاه هاي اجرايي رسيده و همان گونه كه اشاره شد از اين تعداد 608 طرح تحويل بانك ها گرديد.

وي گفت: از 1336 طرح، 235 طرح تاييد نشده و 336 طرح حتي به مرحله بررسي توسط دستگاه هاي استاني نرسيده و اميدوارم دستگاه هاي اجرايي در اسرع وقت پاسخ استعلام ها را بدهند. مختاري بيان داشت: اين طرح ها در بهبود نرخ بيكاري، رشد اقتصادي و نرخ مشاركت اقتصادي بسيار موثر است.
منبع: خبر جنوب
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها