تعداد بازدید: ۲۶۸۲
کد خبر: ۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ - 2017 26 February
مایک پنس:
مایک پنس: ما به مقامات حاکم بر ایران گفته ایم که تحولات را دنبال کنند چون رییس جمهور جدیدی در کاخ سفید به سر کار آمده است."
"مایک پنس" معاون رییس جمهور آمریکا در نشست سالانه "اتحادیه یهودیان جمهوریخواه" در شهر لاس وگاس سخنرانی کرده و به آنها قول داد دونالد ترامپ اجازه دست یابی ایران به سلاح هسته ای را نخواهد داد.

 پنس که جمعه شب ( به وقت محلی) در مراسم شام " شبات " در جمع یهودیان جمهوریخواه در هتل  " ونتین " لاس وگاس سخن می گفت ، افزود:" ترامپ هرگز اجازه دست یابی ایران به سلاح هسته ای را نخواهد داد. این قول من به شما و به همه جهان است."

او افزود: ما به مقامات حاکم بر ایران گفته ایم که تحولات را دنبال کنند چون رییس جمهور جدیدی در کاخ سفید به سر کار آمده است."

پنس با ادعای اینکه جمهوری اسلامی ایران کشور نخست حامی تروریسم در جهان بوده و به گروه های تروریستی در لبنان و فلسطین پول و سلاح می دهد، افزود دولت ترامپ ایران را به طور کامل تحت نظر قرار داده است.

مایک پنس: ترامپ اجازه هسته ای شدن ایران را نخواهد داد

معاون رییس جمهور آمریکا در عین حال در سخنرانی خود وعده ای برای لغو یا بازنگری توافق هسته ای با ایران (برجام) از سوی دولت جدید آمریکا ، نداد.

او همچنین درباره وعده انتخاباتی ترامپ مبنی بر انتقال سفارت خانه آمریکا از تل آویو به شهر قدس (اورشلیم) نیز گفت ؛ دولت ترامپ مشغول بررسی چگونگی اجرای آن است.

پیشتر دونالد ترامپ نیز در دیدار با نخست وزیر اسراییل در کاخ سفید از دادن وعده قطعی به نتانیاهو برای انتقال سفارت آمریکا خودداری کرده بود.

در مراسم جمعه شب گروهی از رهبران یهودی ثروتمند محافظه کار که از حزب جمهوریخواه آمریکا حمایت می کنند، شرکت کرده بودند.
منبع: عصر ایران

✔دریافت گلچینی از مهمترین رویداد های نی ریز ، استان و ایران 

با عضویت در کانال تلگرام هورگان ( سرزمین خورشید)

 آدرس کانال:              @hourgan

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها