تعداد بازدید: ۶۱۶
کد خبر: ۱۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ - 2021 18 December
با پایان یافتن مسابقات فوتبال زیر 17 ساله‌های استان، استعدادهای درخشان نی‌ریز، حضور خود را برای فصل بعد قطعی کرد.
از هفته پایانی مرحله گروهی این مسابقات، دوشنبه 22 آذر استعدادهای درخشان در خانه پذیرای آرمین مرودشت بود که با نتیجه تساوی بدون گل مقابل حریف، به کار خود در این فصل پایان داد.

نماینده نی‌ریز در این رقابت‌ها با هدایت سعید زارع و فاضل اصغرپور که از بازیکنان با استعداد و آینده داری سود می‌بردند، هرچند بازی‌های به مراتب هجومی به نمایش گذاشت، اما در نهایت با 9 امتیاز و قرار گرفتن در مکان ششم جدول توانست حضور خود را برای فصل آینده مسجل کند.

از دست دادن موقعیت‌های مسلم گلزنی و بی‌دقتی مهاجمان این تیم در به ثمر رساندن فرصت‌ها، از نقاط ضعف شاگردان سعید زارع بود که سرمربی این تیم در پایان این دیدار نیز به آن اشاره داشت.

سعید زارع درباره بازی آخر گفت: با توجه به جایگاه دو تیم در جدول که در همسایگی هم قرار داشتیم، همچنان مشکل گلزنی ما پابرجا بود که البته درخشش دروازه‌بان آرمین مرودشت نیز باعث شد موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشود.

سرمربی استعدادهای درخشان گفت: به سبب اینکه اولین تجربه ما در این بازی‌ها بود، هدف ما ماندن در این مسابقات برای فصل آینده بود تا بتوانیم در رقابت‌های سال بعد با جنگندگی بیشتری حضور یابیم و به این خواسته نیز دست یافتیم.

تیم استعداد‌ها در هفته ما قبل پایانی با تیم امید کوهچنار بازی داشت که این تیم از بازی با استعداد‌ها انصراف داد.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها