تعداد بازدید: ۶۵۴
کد خبر: ۱۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳ - 2021 14 December
در مراسم روز پرستار اعلام شد:
در مراسم بزرگداشت روز پرستار، مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز به عنوان بزرگترین خیّر و کمک‌کننده به مجموعه درمان شهرستان نی‌ریز معرفی شد.
عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس:
گرفتن مجوز یک معدن سنگ طوسی برای شورای خیرین سلامت، خبر خوب و مژده رئیس این شورا در روز پرستار بود.

مهندس حجت شفیعی در این مراسم که یکشنبه شب ۲۱ آذرماه در تالار پذیرایی کسرا برگزار شد، از همه کسانی که از ابتدای شیوع بیماری کرونا به شورای خیرین سلامت کمک کردند تشکر کرد و گفت: «نزدیک به ۳ میلیارد تومان در این مدت به شورای خیرین سلامت کمک شده که مجتمع فولاد غدیر با ۸۰۰ میلیون تومان در رأس آنها قرار دارد.»

وی با بیان این که تاکنون به دنبال این بودیم که بتوانیم درآمد پایداری برای شورای خیرین و بخش درمان شهرستان ایجاد کنیم، عنوان داشت: «خوشبختانه با کمک یکی از خیرین توانستیم امتیاز یک معدن سنگ طوسی را برای خیرین سلامت بگیریم و این باعث شد دستمان برای کمک به مجموعه درمان شهرستان باز باشد. امید که قدم کوچکی را در برابر قدم بزرگ شما پرستاران و کادر درمان برداشته باشیم.»

وی افزود: «این معدن مخصوص بهداشت و درمان شهرستان است و درآمد آن فقط در این زمینه خرج می شود و می‌تواند کمک خوبی باشد. امیدواریم بتوانیم با این کمک، استارت راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی را در شهرستان نی‌ریز بزنیم.»

در ادامه مراسم، از پرستاران نمونه کشوری، استانی و نمونه بیمارستانی با اهداء کارت هدیه و لوح، قدردانی شد.

اسامی پرستاران نمونه به شرح زیر است:

زهرا مهربان، نمونه کشوری

رقیه مجدد، نمونه استانی

زهرا صادقی، نمونه استانی

سمیه لنگری، نمونه استانی

زهرا حمزه‌خانی، نمونه استانی

محمدحسین اکبرزاده، نمونه استانی

سمیرا پاسخ، نمونه استانی شرکتی

همچنین از مختار شاهسونی به عنوان برترین پرستار سال ۱۴۰۰ بیمارستان شهدای نی‌ریز و دیگر پرستاران نمونه بخشهای مختلف بیمارستان تقدیر شد.

نوشتنی است در این مراسم برنامه‌های مفرحی از جمله مسابقه‌های مختلف نیز برگزار گردید و به برگزیدگان آن، هدایایی از طرف مجتمع فولاد غدیر شهرستان نی‌ریز داده شد.













نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها