تعداد بازدید: ۴۶۵
کد خبر: ۱۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹ - 2021 24 October
خطیب جمعه نی‌ریز با اشاره به محکومیت رئیس اسبق بانک مرکزی، تأکید کرد که اجرای عدالت نباید فقط برای طبقات زیردست باشد.
امید شهدان، نی‌ریزان فارس: حجت‌الاسلام سیدرضا رحمانی‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه 30 مهر، به صدور محکومیت ولی‌ا... سیف  رئیس کل اسبق بانک مرکزی و معاونش اشاره کرد و این اقدام را حاکی از تحولِ دستگاه قضا در چند سال اخیر دانست.

خطیب جمعه نی‌ریز افزود: «گاهی شنیده می‌شود که فلان سرمایه کشور را غارت کرده‌اند و هیچ عکس‌العملی نشان داده نمی‌شود؛ این باعث اعتمادسوزی مردم می‌شود. لذا در نظام اسلامی نباید اجرای عدالت فقط برای طبقات زیردست باشد.»

وی با اشاره به میلاد رسول‌ اکرم(ص) گفت: «امروزه ضرورت وحدت و همدلی میان مسلمانان بر کسی پوشیده نیست. تفرقه و دودستگی سرمایه‌های مادی و معنوی ما را از بین خواهد برد. لذا یکی‌از عوامل محبت و رحمت خداوند، همدلی و وحدت‌گرایی است.»

رحمانی‌زاده به ضرورت واکسیناسیون عمومی اشاره کرد و گفت: «متأسفانه آمار مبتلایان رو به افزایش است. خانواده‌ها و دانش‌آموزان نسبت به هر دو دوز واکسن خود اهتمام جدی داشته باشند.»

*****

حجت‌الاسلام موسوی نماینده‌ ولی‌فقیه در پدافند هوایی ارتش فارس که به مناسبت سالروز تأسیس نهاد عقیدتی - سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بین دو نماز به ایراد سخن پرداخت، گفت: «اگر بخواهیم ارتش‌های سراسر دنیا را بررسی کنیم، خواهیم دید همه آنها در خدمت طاغوت و کشتار مظلومان و مستضعفان جهان هستند.»
موسوی تصریح کرد: «تنها کشوری که با قدرت و قوّت با کمک مردم و نیروهای مسلحش در برابر کفر ایستاده، کشور جمهوری اسلامی ایران است. ریشه این خصوصیات را می‌توان در برکات سازمان عقیدتی - سیاسی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه ارتش جمهوری اسلامی یافت.

لذا همه ما معتقدیم هرچه نیروهای مسلح در بُعد معنوی و ایمانی قوی باشند، در بُعد تسلیحاتی و نظامی هم قوی‌تر خواهند شد.»

وی افزود: «اعتقاد و ایمان به خداوند تبارک و تعالی باعث ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان ایران اسلامی شده و اگر نیروهای مسلح قبل و بعد انقلاب اسلامی را بررسی کنیم، خواهیم دید در گذشته در خدمت طاغوت و مستکبران بوده‌اند.»




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها