تعداد بازدید: ۳۳۱
کد خبر: ۱۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ - 2021 12 September
اورژانس ١١٥ نی‌ریز عملیات مختلفی را در هفته گذشته انجام داد.

به گزارش کچویی مدیر اورژانس ١١٥ نی‌ریز، مهمترین این حوادث به شرح زیر بوده است:

ساعت 20:47 سه‌شنبه 9 شهریور، بر اثر واژگونی یک موتورسیکلت در روستای ریزاب، یک پسر ۱۹ ساله دچار ضربه مغزی شد و با سطح هوشیاری پایین به بیمارستان شهدا انتقال یافت. وی در ادامه جهت جراحی مغز و اعصاب به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شد.

ساعت 17:11 چهارشنبه 10 شهریور، یک موتور‌سیکلت در حوالی پاسگاه قطرویه واژگون شد و دو سرنشین آن مصدوم شدند. یک مرد ۳۳ ساله دچار ضربه به سر و یک مرد ۳۶ ساله دچار ضربات متعدد شد که هر دو به نی‌ریز انتقال یافتند.

ساعت 12 جمعه ۱۲ شهریور، یک موتور‌سیکلت و ماشین در خیابان امام خمینی (پل حلوایی) با هم تصادف کردند. در این حادثه راننده ۳۳ ساله موتورسیکلت و دو دختر 3 و 5 ساله وی دچار ضربه به دست و پا شدند.

ساعت 20:47 همان روز در ساختمان بیمارستان جدید نی‌ریز، یک مرد ۴۲ ساله در حین کار، از ارتفاع ۲ متری در کابین آسانسور سقوط کرد و دچار شکستگی مچ دست و ضربه به پا شد. وی با حضور اورژانس به بیمارستان شهدا انتقال یافت.

10 دقیقه قبل از آن، دو موتورسیکلت در روستای تل ساربانی با هم برخورد کردند. در این حادثه یک مرد ۳۵ ساله دچار ضربه به دست و زانو شد و یک پسر ۱۲ ساله نیز ضربات متعدد دید.

ساعت 1:13 بامداد شنبه 13 شهریور، باز هم یک خودرو پیکان کنترلش را از دست داد و راننده 29 ساله آن در برخورد با درخت مصدوم شد. این حادثه در خیابان طالقانی، کنار اداره مخابرات رخ داد و بر اثر آن، راننده 29 ساله پیکان از ناحیه سر، بینی و دست چپ آسیب دید.

یک ساعت بعد، بر اثر واژگونی یک خودرو در جاده روستای بهویه به سمت دهچاه، یک مرد ۲۵ ساله دچار آسیب به دست و پا شد.

ساعت 18:20 یکشنبه 14 شهریور، یک پسر‌بچه ۹ ساله از خودرو درحال حرکت در روستای رودخور کنار درمانگاه کارگاه سقوط کرد. وی دچار شکستگی دست و ضربه به سر شد که به بیمارستان شهدا انتقال یافت.

ساعت ۴ صبح دوشنبه 15 شهریور، در بخش قطرویه (2 کیلومتری ایست و بازرسی) یک خودرو ۴۰۵ واژگون شد که بر اثر آن دو مرد ۲۸ و ۴۰ ساله مصدوم شدند. مرد ۲۸ ساله دچار ضربه به سر و گردن و مرد ۴۰ ساله دچار ضربه به قفسه سینه شد.

ساعت 18:16 همان روز در سه‌راه روستای تم‌شولی، یک مرد ۳۹ ساله حین کار در ساختمان جدید پمپ بنزین از طبقه بالا سقوط کرد و دچار ضربه به قفسه سینه و پهلو شد.

4 ساعت بعد، دو موتورسیکلت حوالی آسیاب آبادزردشت با هم تصادف کردند و دو سرنشین ۱۶ و ۱۸ ساله موتورسیکلت دچار ضربه به زانو شدند.

ساعت 7:30 سه‌شنبه 16 شهریور، بر اثر واژگونی خودرو پراید در جاده آباده به سمت ارسنجان، یک مرد ۲۱ ساله دچار ضربه به سر شد.

نوشتنی است اورژانس ۱۱۵ نی‌ریز در هفته گذشته ۸ بیمار مبتلا به کرونا را که حال وخیمی داشتند، به بیمارستان شهدا اعزام کرد. همچنین کارکنان مرکز پیام اورژانس 115 نی‌ریز، ۲۴ مشاوره تلفنی به بیمارانی که در منزل به سر می‌برند دادند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها