تعداد بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۱۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 2023 06 May
در تماشایی‌ترین بازی هفته سوم جام رمضان، اهورا قدرت خود را به رخ پویش پاسارگاد کشید.

مجید پاکیزه‌دامن/ گروه ورزش: این مسابقات سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت از گروه الف برگزار شد و در حساس‌ترین بازی این هفته که حسین غضنفرنژاد رئیس دادگستری نی‌ریز تماشاگر و مهمان ویژه این دیدار بود، اهورا با نتیجه ۳ به ۱ بر مسلم کرمی و بازیکنانش غلبه کرد.

جدال دو تیم ۶ امتیازی و صدرنشین پای تماشاگران زیادی را به سالن کوی سادات باز کرد، به حدی که عده‌ای بازی را از گوشه‌های زمین تماشا کردند و سکوی‌های سالن فضای کافی برای نشستن در اختیار نداشت.

پویش پاسارگاد که نیمه اول را به مراتب بهتر آغاز کرده بود و موفق به خلق موقعیت‌هایی روی دروازه سید سبحان طغرایی شد، در نهایت این نیمه را بدون گل به پایان رساند تا بازی با تساوی به نیمه دوم برود.

در این نیمه اهورا جانب احتیاط را کنار گذاشت و با غافلگیر کردن تیم حریف و روی ضدحملات به آنچه که می‌خواست دست یافت و ۳ امتیاز حساس و ارزشمند را به دست آورد.

در این بازی فیزیکی و پربرخورد که محسن خادمی و اکبر فتحی‌پور از داراب قضاوت آن را برعهده داشتند، محسن صنعتی ستاره اهورا بود و ۲ گل از ۳ گل تیمش را وارد دروازه پویش پاسارگاد کرد و عارف اعتباری دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

با این پیروزی اهورا ۹ امتیازی شد و به تنهایی صدر جدول گروه الف را در اختیار گرفت و راهی مرحله حذفی شد و پویش پاسارگاد که وحدت نواب را در نزدیکی خود حس می‌کند، باید برای صعود از این گروه تلاش بیشتری داشته باشد.

در دومین مصاف از گروه الف وحدت نواب دیگر تیم مدعی صعود از گروه مقابل آریا پارس بسترم قرار گرفت و به سختی توانست با حساب ۴ به ۳ از سد این تیم عبور کند و رقیب پویش پاسارگاد برای حضور در دور حذفی شود.

امید‌ها برای وحدت نواب که در بازی قبل خود مقابل پویش پاسارگاد نتیجه را واگذار کرده بود، حالا با توقف رقیبش زنده شده و باید دید در هفته آینده کدام تیم جشن صعود از گروه را خواهد گرفت.

میثم زارع که می‌توان بهترین بازیکن هفته سوم نامید، در این بازی برای وحدت نواب هتریک کرد و با ارسال پاس گل به سجاد زارع باعث شد تا پیروزی برای حسن طاطی و شاگردانش به دست آید.

علی جلالی، محمد جواد بیگی و حسین میرشکاری نیز گل‌های آریا پارس را وارد دروازه وحدت نواب کردند.

سومین بازی از گروه الف را تیم‌های قعرنشین فولاد غدیر و آریا برگزار کردند و فولاد که در مسابقه‌ای دراماتیک بازی برده را با شکست مقابل آریا پارس بسترم عوض کرد، در این دیدار که حاصل چندانی برایش نداشت توانست با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شود تا حداقل در جدول بدون امتیاز نباشد.

آریا نیز که نسبت به سایر تیم‌های شرکت کننده در جام رمضان از میانگین سنی بالایی برخوردار است و انتظار نمی‌رفت که بتواند در تقابل با دیگر تیم‌های جوان کاری از پیش ببرد همچنان بدون امتیاز باقی ماند.

البته چنانچه محمدرضا شاهسوند حسینی ستاره جوان این تیم در بازی اول دچار مصدومیت نمی‌شد شاید سرنوشت برای آریا به طرز دیگر رقم می‌خورد.

حسن شاهسوندی ۲ بار و حسن پیروزی و روح‌اله نیکزاد ۱ بار برای فولاد غدیر و یاسین منصف و مهدی زردشت از روی نقطه پنالتی برای آریا گلزنی کردند.

اما مسابقات در گروه ب و از هفته دوم پیگیری شد و پنجشنبه ۷ اردیبهشت پرسپولیس دهچاه و شهدای مشکان در تقابل با یکدیگر به تقسیم امتیازات رضایت دادند و نتیجه ۱ بر ۱ حاصل تلاش آن‌ها بود و جواد محمدی برای پرسپولیس دهچاه و میثم پروان برای شهدای مشکان گلزنی کردند.

با کسب این نتیجه، شاید خوشحال‌ترین تیم سکه خیرخواه باشد که می‌تواند در مصاف با شهدای مشکان خود را ۶ امتیازی کند و راه خود برای صعود از گروه ب را هموار کند.

هرچند که رقابت در این گروه به اوج هیجان رسیده و پرسپولیس دهچاه و امیرمهر وزیره نمی‌خواهند خیلی زود از مسابقات کنار روند.

امیرمهروزیره در دیدار با زاگرس در مسابقه دوم از این شب طعم شیرین پیروزی را چشید و با نتیجه ۳ بر ۱ اولین ۳ امتیاز خود را کسب کرد و در جمع مدعیان صعود قرار گرفت.

شاید در ابتدای مسابقات و با توجه به شکستی که مقابل سکه خیرخواه در هفته اول متحمل شد امید زیادی برای حضور در مرحله بعد از امیرمهر وزیره نبود، اما این تیم در مصاف با زاگرس نشان داد تیم شایسته و قابل احترامی است و می‌تواند کابوس دیگر تیم‌ها در گروه ب باشد.

در این بازی رضا رضایی ۲ بار و میلاد هوشمند ۱ بار برای امیرمهر وزیره و محسن عاشوری تک گل زاگرس را به ثمر رساندند.

مسابقات در هفته سوم و از گروه ب پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت برگزار شد که گزارش آن در چاپ بعدی به نظر شما مخاطبان گرامی خواهد رسید.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها