تعداد بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۱۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ - 2022 19 November
همایش تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان بسکتبال نی ریز در کنار تجلیل از رئیس سابق اداره ورزش و جوانان در حالی برگزار شد که علیرغم دعوت از رئیس جدید ورزش و جونان شهرستان، وی در این همایش شرکت نکرد.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

مراسم تجلیل از ورزشکاران این رشته چهارشنبه 25 آبان در تالار کوثر با حضور بسیاری از رؤسای هیئت‌های ورزشی، کارکنان اداره ورزش و جوانان، شهردار و خانواده‌های ورزشکاران و همچنین سید هادی پانزوان سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری برگزار و از زحمات شهرام مختاری در حضور 6ساله خود بر مسند ریاست اداره ورزش و جوانان با اهداء هدایایی از سوی مسئولان در هیئت بسکتبال و اعضای تیم بسکتبال تقدیر شد.

در این مراسم شهردار با اشاره به طرح های عمرانی ورزشی در سطح شهر گفت: بسیاری از اماکن ورزشی که در اختیار شهرداری بوده به اتمام رسیده و امید است دیگر طرح‌های باقیمانده نیز تا بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

حامد فرغت گفت: ورزشگاه بزرگ واقع در پشت پارک آزادی که با مشارکت مجتمع فولاد غدیر و شهرداری در حال احداث است از بزرگترین طرح‌های عمرانی ورزشی در نی‌ریز محسوب می‌شود که می‌توان  از آن به عنوان دومین ورزشگاه بزرگ استان یاد کرد.

فرج‌زاده دلیل حضور نیافتن خود خود در این همایش را حضور در جلسه‌ای دیگر عنوان کرد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها