تعداد بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۱۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸ - 2022 09 July
وعده کاذب به بازیکنان برای بازی در تیم‌های خارج از استان کلاهبرداری است.

رئیس هیئت فوتبال نی‌ریز گفت: برخی از مدیران و مربیان مدارس به اسم انتقال بازیکن به تیم‌های تهرانی یا خارج از استان با وعده‌های کاذب و امید بخش مبالغ هنگفتی از خانواده‌ها می‌گیرند و در آخر هم خلف وعده می‌کنند که این نوعی کلاهبرداری است.

حسن شفیعی این را هم افزود: برخی خانواده‌ها با مراجعه به اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال اقدام به شکایت نموده‌اند که هیئت توسط مقامات و نهادهای ذیصلاح درحال پیگیری قانونی است. 

وی در مورد دیگر تخلفات مدارس فوتبال افزود: شکایات و گزارش‌هایی به اداره ورزش وجوانان وهیئت فوتبال رسیده که نشان می‌دهد بعضی از مدیران مدارس فوتبال بدون هماهنگی با والدین بابت مسافرت به شهرهای استان یا بعضاً تهران یا استانهای مجاور مبالغی دریافت کرده‌اند که مورد اعتراض و شکایت خانواده‌ها شده است. 

شفیعی افزود: مدیران مدارس توجه داشته باشند که مسئولیت هرگونه اتفاق ناخوشایند یا مصدوم شدن یا تصادفات که گریبان‌گیر فوتبال‌آموزان یا کادر در زمان رفت و برگشت یا هنگام مسابقه در این اردو‌ها شود، برعهده مدیر مدرسه می‌باشد و هیئت فوتبال یا اداره ورزش وجوانان هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

وی اضاف کرد: امیدوارم مدیران مدارس لحظه‌ای اشتباه نکنند که بخواهند یک عمر جواب پس بدهند
او فعالیت مدارس غیرمجاز را کاملاً غیرقانونی عنوان کرد و گفت: این مدارس به هیچ عنوان حق فعالیت ندارند ولی چه بسا که اقدام به برپایی اردو و مسافرت هم می‌کنند. 

وی در مورد شهریه مدارس فوتبال گفت: مدیران مدارس به هیچ عنوان مبلغی خارج از اشل استانی از فوتبال‌آموزان نگیرند و جهت  برپایی اردوهای درون و برون شهری هزینه  منطقی دریافت کنند. 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها