تعداد بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۱۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷ - 2022 11 June
از سگهای حادثه‌ساز تا پرت شدن از خودرو در حال حرکت و پیچیدن چادر در اسپیک موتورسیکلت

هفته گذشته آبستن حوادث اورژانسی مختلفی بود و کارکنان اورژانس 115، بیش از 100 مأموریت انجام دادند.

به گفته مدیر اورژانس 115، در دقایق پایانی پنجشنبه 12 خرداد، یک موتورسیکلت با دو سرنشین در ابتدای جاده بیدبخون از سمت بولوار مدرس، واژگون شد و دو سرنشین 38 و 33 ساله آن دچار ضربه به سر شدند. نفر دوم دچار ضربه مغزی و در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان شهدای سلامت بستری شد.

در همان ساعت، یک مرد 34 ساله بر اثر پرت شدن از خودرو نیسان در حال حرکت در جاده چاهک - تل‌ساربانی، دچار شکستگی باز از ناحیه مچ پا شد.

شامگاه شنبه 14 خرداد، یک موتورسیکلت در جاده تپه شهدای گمنام بر اثر برخورد با یک قلاده سگ واژگون شد و سه سرنشین آن که یک مرد 50 ساله، زن 40 ساله و پسر 4 ساله بودند، مصدوم شدند.

عصر همان روز در فخرآباد تنگ‌حنا، یک قلاده سگ به خانمی 60 ساله حمله کرد و از نقاط مختلف بدن دچار گازگرفتگی و بریدگی شد.

محمدحسین کچویی گفت: «در موارد گاز گرفتگی توسط حیواناتی مثل سگ، باید به سرعت محل زخم به مدت 20 دقیقه با آب جاری و صابون شستشو داده شود و در اولین فرصت برای تزریق واکسن هاری با مشورت پزشک، به مرکز درمانی مراجعه کنند.»

وی افزود: «عصر روز یکشنبه یک موتورسیکلت با 4 سرنشین، به دلیل گیر کردن چادر خانم سرنشین آن در اسپیک چرخها اطراف قطرویه واژگون شد و هر 4 نفر مصدوم شدند. دو خانم 45 و 16 ساله و دو مرد 20 و 24 ساله، سرنشینان آن بودند که در این بین، خانم 16 ساله از ناحیه سر به شدت آسیب دید.»

بر پایه شنیده‌های ما از منابع آگاه، صاحب این موتورسیکلت قصد داشته اتباع افغانی را همراه با بار به نقطه‌ای امن انتقال دهد. 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها