تعداد بازدید: ۵۳۸
کد خبر: ۱۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴ - 2022 04 June
طرح میدان در شورای ترافیک استان رد شد
author
روزنامه نگار: محمد جلالی

با رد پیشنهاد دهندگان به تخریب روگذر و ساخت میدان در شورای ترافیک استان ادامه عملیات ساخت روگذر شدت می‌گیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی نی‌ریز با بیان این خبر گفت: چندی پیش جلسه شورای ترافیک استان در این باره برگزار شد و در آنجا کارشناسان بر ادامه کار روگذر تأکید کردند.

همچنین در جلسه‌ای که هفتم خردادماه در اداره کل راه و شهرسازی فارس برگزار شد موضوع طراحی شهری زیر تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر نی‌ریز مطرح گردید.

در این جلسه نماینده مجلس، فرماندار و شهردار و رئیس شورای شهر نی‌ریز حضور داشتند و در ارتباط با روگذر مباحث خوبی مطرح شد.

پس از آن در هفته گذشته کارشناسان اداره کل با پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی به نی‌ریز آمدند تا مسائل فنی و طراحی این پروژه را انجام دهند.

وی در ادامه در خصوص تأمین اعتبار برای این پروژه گفت: ببینید روگذر نی‌ریز بخشی از بزرگراه فسا- استهبان- نی‌ریز- قطرویه و سیرجان می‌باشد و با توجه به اینکه گردنه لای‌رز رو به اتمام است، پس از آن تمام هم و غم مسئولان استانی و شهرستانی به سرانجام رساندن تقاطع غیرهمسطح می‌باشد و در این ارتباط اعتبارات خوبی نیز پیش‌بینی شده است؛ ضمن اینکه تا این لحظه تمامی مطالبات پیمانکار پرداخت شده است.

وی در ارتباط با گردنه لای‌رز گفت: خوشبختانه در بازدیدی که هفته گذشته انجام شد، مسئولان راه و شهرسازی، راهداری و پلیس راه استان فارس حضور داشتند و آخرین ایرادات فنی بررسی گردید و در همین راستا خط‌کشی لاین دوم انجام شده و پایه‌های علائم نیز نصب گردیده است و برای افتتاح لاین دوم تا چند هفته آینده مشکلی وجود ندارد.

وی از اعلام زمان افتتاح پروژه خودداری کرد اما بررسی نی‌ریزان فارس حاکی از آن است که این پروژه می‌تواند در کمتر از دو هفته آینده به بهره‌برداری برسد اما اینکه مسئولان آن را افتتاح خواهند کرد یا برای هفته دولت در شهریورماه برنامه‌ریزی می‌کنند نیاز به اعلام نظر رسمی آنان دارد.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
0
1
سلام. اگر مسئولین نخواهند بزرگ نمایی کنند و افتتاح لاین دوم گردنه لای‌رز را به شهریور بکشانند و به فکر ترافیک سنگین مسیر و تصادفاتی که هر روزه شاهد آن هستیم باشند، کار مثبتی شده و صلاحدید این است که به زودی طرح را عملیاتی کنند .تا مردم در رفاه بیشتری باشند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها