تعداد بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۱۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷ - 2022 28 May
نشست هیئت فوتبال با مربیان تیم ها
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

/ محسن شفیعی: نمایندگان فوتبال دهچاه، تل‌مهتابی و قطرویه خواهان نگاه ویژه هیئت به این مناطق هستند.

هیئت فوتبال با حضور جمعی از مربیان و سرپرستان تیمها جهت هماهنگی برگزاری مسابقات تشکیل جلسه داد.
سه‌شنبه 27 اردیبهشت دفتر هیئت فوتبال میزبان چند تن از اهالی و صاحب‌نظران فوتبال بود و که همه جمع حاضر تأکید به برگزاری مسابقات داشتند.

در این جلسه رئیس هیئت فوتبال در مورد بحث اقتصادی و مالی و وجود مشکلات در برگزاری مسابقات گفت: هیئت ما همواره با این مشکلات روبرو بوده؛ با این وجود امسال هزینه ورودی مسابقات برای تیم‌ها در فصل جدید صفر خواهد بود.

حسن شفیعی با انتقاد از مربیان، سرپرستان و مدیران تیم‌ها گفت: تیم‌دارهای ما مطالبه‌گر نیستند و طلب خود را معطوف به هیئت فوتبال می‌دانند.

او ادامه داد: برای رفع مشکلات اقتصادی و مالی فوتبال و کمک به تیمها در چهار جبهه در حال جنگیدن هستم تا بتوانیم سهمی از بخش صنعت را به ورزش فوتبال در شهرستان برسانیم.

شفیعی بار دیگر با مطرح ساختن موضوع مصوبه شورای شهر سابق در تصویب بودجه 12 میلیونی برای نگهداری زمین چمن طبیعی ورزشگاه شهدا که با مخالفت شورای شهر جدید همراه شده گفت: مسئولان ما به ورزش هیچ توجهی ندارند.

او همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان لار که با دعوت از محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیمای ایران همراه بود و فینال آن نیز پخش زنده تلویزیونی داشت گفت: طبق آنچه که رئیس هیئت فوتبال لار در فضای مجازی منتشر کرده، در برگزاری این مسابقات مبلغی بالغ بر 468 میلیون تومان از محل درآمد برگزاری مسابقات جام رمضان عاید هیئت فوتبال این شهرستان شده که همه این مبالغ از سوی خیّرین، اسپانسرها، بلیط فروشی و هزینه ورودی از تیم ها بوده است.

با توجه به اینکه گفته می‌شود استقلال پدیده قهرمان فصل قبل مسابقات لیگ برتر فوتبال نی‌ریز برای فصل جدید قصد تیم‌داری و شرکت در مسابقات را ندارد، حسن شفیعی این موضوع را یک معضل بزرگ دانست.

وی افزود: در فصل جدید فوتبال نی‌ریز خبرهای خوبی خواهیم شنید و برخی از تیم‌های شهرستان آمادگی خود را برای حضور در مسابقات استانی اعلام داشته‌اند و هیئت فوتبال نیز درخواست خود را برای میزبانی مسابقات در سطح استان به جز لیگ برتر به هیئت فوتبال استان داده است.

شهرام مختاری رئیس اداره ورزش و جوانان نی‌ریز هیئت فوتبال را یکی از بهترین هیئت‌های شهرستان نامید و با اشاره به وجود مشکلات مالی در این هیئت گفت: با وجود رایزنی‌های فراوان با مدیران فولاد غدیر نی‌ریز در جهت کمک مالی به هیئت فوتبال، تاکنون موفق به تأمین مالی از این قطب اقتصادی نشده‌ایم. البته جلسه‌ای با دکتر طهماسبی نماینده مجلس داشته‌ایم و منتظر پاسخ نهایی هستیم و چنانچه منابع مالی تأمین شود، به فوتبال تزریق خواهد شد.

سعید زارع از مربیان نام‌آشنای فوتبال که همواره از منقدان این حوزه ورزشی است گفت: کار در فوتبال و مدیریت آن باید به گونه‌ای باشد که به مربیان و بازیکنان برای حضور همیشگی و مداوم در فوتبال و رشد روزافزون انگیزه بدهد. در سه سال گذشته که هیئت فوتبال با حسن شفیعی در رأس آن در حال کار است، برخی از تیم‌دارها و بازیکنان برخورد تند هیئت با آنها را از علت‌های کناره‌گیری از این ورزش عنوان می‌کنند.

این در حالی است که احسان درستی یکی از بازیکنان فوتبال که به تازگی و در سن زیر 25 سال وارد حرفه مربیگری شده اذعان داشت: هیئت فوتبال و کمیته انضباطی این هیئت در برخورد با بازیکنان و مربیان به خوبی عمل کرده است.

او گفت: اگر مجموعه فوتبال اعم از بازیکنان، مربیان و اعضای هیئت همکاری لازم را با هم داشته باشند و نظم و انضباط را سرلوحه کار قرار دهند و همچنین با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب هزینه‌ها را کاهش دهند، می‌توان به برگزاری بهتر مسابقات کمک بیشتری کرد.

محسن شفیعی نایب رئیس دوم و مسئول کمیته فوتسال گفت: اساس کار هیئت این است تا فوتبال را در تمامی بخش‌های شهرستان فعال کند و نمایندگان فوتبال دهچاه، تل‌مهتابی و قطرویه خواهان نگاه ویژه هیئت به این سه منطقه از شهرستان هستند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها