تعداد بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۱۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ - 2022 15 May
آتش نشانان نی‌ریز آتش سوزی دو باغ را که در فاصله حدود دو ساعت اتفاق افتاده بود، مهار کردند.

 

به گفته مسئول خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری نی‌ریز، این دو حادثه ساعت ۱۹:۴۰ و ۲۲ شنبه ۲۴ اردیبهشت رخ داد.

حادثه اول در انتهای بولوار نصر و در کوچه باغ قبل از مقسم آب قنات شادابخت به وقوع پیوست و حادثه دوم، ۳ کوچه بالاتر از آن بود.

ابراهیم خیراندیش افزود: شاخه‌های درختان کنار باغ به دلایل نامعلومی آتش گرفته و به دلیل وزش باد شدید، در حال سرایت به دیگر نقاط بود. اما آتش‌نشانان با استفاده از آب، آتش را مهار و از گسترده شدن آن جلوگیری کردند.

در این حادثه، تعدادی از شاخه‌های درختان بادام دچار سوختگی شد.
*****
همچنین آتش‌نشانان نی‌ریز در ساعت 3:50 صبح پنجشنبه 22 اردی‌بهشت در حادثه برخورد یک خودرو پژو 405 با نیسان وارد عمل شدند. این خودرو حامل اتباع خارجی بود و بر اثر سرعت زیاد و خروج از کنترل راننده، به شدت با یک نیسان حامل کاه در کنار پارک معلم برخورد کرد. در این حادثه، سرنشینان صدمات جزئی دیدند و آتش‌نشانان برای ایمن‌سازی محل حادثه و خودرو پژو که دچار نشتی بنزین شده بود، وارد عمل شدند.

ساعت 10 صبح یکشنبه 25 اردی‌بهشت، یک ته‌سیگار در کیوسک و اتاقک بازی در پارک معلم، باعث آتش‌سوزی در آن شد و وسایل پلاستیکی، پتو و زیرانداز در آتش سوخت که آتش‌نشانان با حضور در محل، از ادامه آتش‌سوزی جلوگیری کردند.‌

ساعت 14:30 همان روز، یک خودرو تیبا در پارکینگ اداره ثبت‌اسناد در خیابان شهاب نی‌ریزی دچار نشتی گاز شد. آتش‌نشانان سرشیر کپسول گاز این خودرو را که جدا شده بود بستند و اقدامات ایمنی لازم را انجام دادند.

 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها