تعداد بازدید: ۳۰۷
کد خبر: ۱۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶ - 2022 05 February
آئین ملی گرامیداشت روز جهانی تالاب ها در شهرستان بختگان که در مجاورت تالاب بزرگ بختگان واقع شده، با حضور مقامات و مسئولان کشوری، استانی و محلی برگزار شد.
این مراسم با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، استاندار فارس و مدیران تالابی، نماينده مردم شريف استهبان نی‌ریز و بختگان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستانهای تالابی  استان، جوامع بومی و محلی، تشکل های مردم نهاد و قهرمانان تالابی به تعداد کل ۱۵۰ نفر و با رعایت كامل پروتکلهای بهداشتی در سالن اجتماعات با ظرفیت ۳۰۰ نفر  برگزار شد.

هدف از برگزاری این آئین ملی معرفی بیشتر تالاب بختگان و مشکلات تالاب بختگان بود که با استقبال بی نظیر جوامع محلی و با کیفیت مناسب انجام شد. 

۱۴ نفر مسئول و كارشناس ستادی،  تعداد معدودی از خبرنگاران، اعضای سازمانهای مردم نهاد و قهرمانان تالاب نیز از اقصی نقاط کشور در این رویداد مهم و اثرگذار شرکت کردند. 

همچنین  با توجه به برنامه ريزی انجام شده برای استفاده از ظرفيت فضای مجازی، همزمان تعداد ۵۰۰ نفر ازطریق پخش زنده اینستاگرام، و ۱۲۰ نفر با استفاده از لینک فارسی آپارات و ۲۴۰ میهمان مجازی خارجی نیز از طریق لینک انگلیسی آپارات به صورت برخط از سراسر جهان  در این مراسم شرکت داشتند.

شرح کامل این گزارش در نی ریزان فارس منتشر خواهد شد.






نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها