تعداد بازدید: ۵۶۱
کد خبر: ۱۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ - 2021 14 August
فرماندار نی‌ریز از بیمارستان شهدا بازدید و روند درمان بیماران کرونایی را بررسی کرد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در این بررسی مشخص شد که 80 درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستان 50 تختخوابی شهدای نی‌ریز به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

این بازدید صبح شنبه 23  اَمرداد انجام شد. فرماندار شهرستان نی‌ریز به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی‌ریز و رئیس شبکه بهداشت و درمان به منظور قدردانی از تلاشها ‌و زحمات  کادر درمان و بررسی روند رسیدگی به بیماران کرونایی از بیمارستان  شهدای  نی‌ریز بازدید و با کارکنان بخش اورژانس و بخشهای بستری بیماران کرونایی دیدار و گفتگو کردند.

 فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان  نی‌ریز در بازدید از بخش‌های اورژانس، مراقبتهای تنفسی و بخش‌های مختص بستری بیماران کرونایی بیمارستان  شهدا، روند ارائه خدمات درمانی به بیماران در این مرکز درمانی را در موج پنجم کرونا بررسی کردند.

مراد هدایت همچنین با کادر درمان بیمارستان دیدار کرد و ضمن قدردانی از زحمات تمامی پرستاران و پزشکان، خواستار تداوم خدمت رسانی به بیماران کرونایی و مراجعه کنندگان شد.

وی با تأکید بر این که پیگیری و حل مشکلات بیمارستان‌ در اولویت کار مدیریت شهرستان قرار دارد، گفت: در راستای ارتقاء شاخص‌های بهداشت و درمان شهرستان، تمام تلاش خود راخواهیم کرد.
فرماندار نی‌ریز و هیئت همراه همچنین از روند واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کووید ۱۹ در سالن اجتماعات بیمارستان  بازدید کرد.

وی ضمن گفتگو با تعدادی از مراجعین، روند فراخوان و مراحل مختلف تزریق واکسن را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و از تلاشهای شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان تقدیر و تشکر کرد.




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها