تعداد بازدید: ۱۵۷۱
کد خبر: ۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ - 2020 30 April
حمید یزدان پناه فرماندار شهرستان نی ریزبا صدور پیامی فرارسیدن۱۲ اردیبهشت روز معلم را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز ،متن پیام تبریک یزدان پناه فرماندار نی ریز بدین شرح است.

بنام خداوند دانا وحکیم
*مقام معلم مقام والایی است ، مقامی بالاتر از مقام معلم نیست . (امام خمینی ره)*

روز و هفته بزرگداشت مقام معلم ،فرصت ارزشمند ومغتنمی است تا ضمن تبیین منزلت و جایگاه رفیع علم و دانش ،از زحمات معلمان فرهیخته «این تلاشگران متعهد و اندیشمند عرصه اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن اسلامی » تقدیر کرد.

سفیران هدایت و روشنی و پیام آوران نور و آگاهی که از سر عشق وتعهد ، عمر گرانمایه خود را چراغ افروز راه دانایی و جهل ستیزی بشرنموده و موجبات رشد و بالندگی و شکوفایی علمی ، اخلاقی و فرهنگی جامعه را فراهم می کنند .

بدون شک در توسعه مبتنی بردانایی ،
امر تعلیم و تربیت از ارکان اصلی محسوب شده و نقش معلمان و جامعه خردمندفرهنگیان به عنوان یکی از ارزشمندترین سرمایه های اجتماعی کشور ، موثرترین عنصر در مسیر تحقق مامور یتهای خطیر نهاد آموزش و پرورش و پرچمدار فرهنگ و تمدن با شکوه اسلامی بسیار مهم و شایسته توجه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یادوخاطره اسوه علمی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت «استاد شهید مرتضی مطهری (ره)» فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در جای جای ایران اسلامی به ویژه اساتید ،معلمان و فرهنگیان پرتلاش شهرستان نی ریز تبریک و تهنیت عرض نموده و با قدر دانی از زحمات و خدمات ارزنده این قشر شریف که با صبر و بردباری و سعه صدر خاص،پرانگیزه و مصمم تر از همیشه برای انجام موفق رسالت کاری خود سعی و تلاش می کنند ، برای همگی این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی دارم .

           حمیدیزدان پناه 
           فرماندار نی ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها