تعداد بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۱۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ - 2024 20 April
مدیر عامل آبفا فارس در بازدید از وضعیت آبرسانی به روستاهای نی‌ریز:
مدیرعامل آبفا فارس در بازدید از وضعیت آبرسانی به روستا‌های نی‌ریز قول داد که تصفیه‌خانه سد چشمه عاشق تا نیمه خرداد تکمیل شود.

مدیرعامل شرکت آبفا فارس به منظور بررسی وضعیت آبرسانی به مردم روستاها، ازپروژه‌های آبرسانی روستا‌های بخش قطرویه و پشتکوه  بازدید کرد.

علی‌جان صادق‌پور با همراهی یعقوب خسروانی فرماندار، از احداث پکیج تصفیه آب و عملیات اجرای خط انتقال پروژه آبرسانی از سد چشمه‌عاشق به روستا‌های بخش قطرویه بازدید کرد و ضمن تأکید بر سرعت دادن به برقرسانی پکیج تصفیه‌خانه، در جهت افزایش سرعت اجرای پروژه و تکمیل عملیات باقیمانده و بهره‌برداری از آن تا اواسط خرداد ماه سال جاری قول مساعد داد.  

وی همچنین ضمن بازدید از محل چاه پلمب شماره ۴ قطرویه، تأکید کرد که هرچه سریعتر مناقصه انتخاب پیمانکار عملیات برق‌رسانی، اجرای خط انتقال و تجهیز این چاه و همچنین تکمیل مخزن جدیدالاحداث شهر قطرویه و بهره‌برداری از آن برگزار شود.  

مدیرعامل آبفا فارس و هیئت همراه در ادامه سفریک روزه خود، از پروژه‌های آبرسانی روستا‌های بخش پشتکوه بازدید کرد و دستورات لازم را در خصوص تکمیل پروژه آبرسانی به این بخش، خصوصاً تجهیز و برق‌رسانی به چاه جدید روستای دهچاه و سرعت بخشیدن به آبرسانی روستای غوری صادر کرد.

امید‌های تازه برای آب دهچاه و بخش قطرویه
رئیس اداره امور آبفا نی‌ریز هم با بیان این که ذخیره آب پشت سد چشمه عاشق حدود ۵ میلیون متر مکعب و اکثر آن قابل برداشت است، گفت: «این مقدار آب نیاز حداقل دو سال مجموعه روستا‌های بخش قطرویه را برطرف می‌کند. بخشی از شبکه آبرسانی قبلاً اجرا شده و بخش دیگری هم‌اکنون در حال اجرا است.»

قزل‌بیگلو افزود: «این آبرسانی روستا‌های بخش قطرویه تا ریزاب و وزیره را هم پوشش می‌دهد.»
وی در مورد زمان بهره‌برداری از چاه جدید روستای دهچاه عنوان داشت: «تجهیزات در حال تأمین و برقرسانی آن در حال مناقصه است. همه تلاشمان این است که قبل از تابستان به مدار بهره‌برداری برسد.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها