تعداد بازدید: ۱۲۴۹
کد خبر: ۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ - 2020 19 April
با اعلام چهار مورد جدید مثبت شده کووید 19 از سوی آزمایشگاه کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آمار مبتلایان به این بیماری در شهرستان به 19 نفر رسید.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، رئیس شبکه بهداشت و درمان با بیان اینکه از این چهار نفر دو نفر جوان و دو نفر میانسال بوده اند عنوان کرد: در حال حاضر حال عمومی این افراد خوب است و تحت مراقبت و نظارت تیم بهداشتی درمانی هستند.

دکتر « داور آل داود» افزود: این بیماری در حال حاضر در تمام کشورهای جهان شیوع پیدا کرده است و لازم است مردم نسبت به مبتلایان به این بیماری دید خوبی داشته باشند چرا که ممکن است هرکدام از افراد جامعه بدون داشتن علائم به این بیماری مبتلا باشند.

وی در خصوص آغاز به کار دوباره برخی واحدهای صنفی به دستور وزارت کشور اظهار داشت: در این رابطه لازم است مردم نسبت به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی حساسیت بیشتری داشته باشند و ضمن عدم خروج غیر ضروری از منزل و تجمع نکردن در مکان های شلوغ، از وسایل حفاظت فردی نیز استفاده کنند.

او اضافه کرد: طبق تست های گرفته شده از اطرافیان موارد مثبت قبل، تاکنون هیچ مورد مثبتی از اطرافیان مبتلایان ثبت نشده است.

گفتنی است شهرستان نی ریز تاکنون 19 مورد مثبت کروناویروس داشته است که از این تعداد یک نفر فوت، 7 نفر بهبود و 11 نفر نیز در قرنطینه و مراقبت به سر می برند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها