تعداد بازدید: ۳۷۵۱
کد خبر: ۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ - 2016 14 November
سرمقاله
غلام‌رضا شعبان‌پور مدیرمسئول

هفته‌نامه نی‌ریزان فارس و پایگاه خبری - تحلیلی هورگان در بیست و دومین نمایشگاه کشوری مطبوعات که هفته گذشته در تهران برگزار شد شرکت کردند. غرفه نی‌ریزان فارس که در بین مطبوعات منطقه‌ای و استانی جای داشت پذیرای انبوهی از بازدیدکنندگان بود.  


از مسئولین تراز اول و ارشد کشور و استان گرفته تا مسئولین میانی و پایه، از این غرفه دیدن کردند که با برخی از آنها مصاحبه نموده‌ایم و به تدریج در هفته‌نامه چاپ خواهد شد.


وزیر اطلاعات، نایب‌رئیس مجلس، استاندار فارس، رئیس کمیسیون عمران مجلس، نماینده دوره سوم مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی، مشاور وزیر ارشاد در امور ایثارگران، معاون سیاسی - امنیتی استانداری قم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، و از جمله بازدیدکنندگان بودند که مصاحبه انجام‌ شده با جناب آقای استاندار در مورد مرز شرقی فارس و لزوم حفاظت از آن و جلوگیری از دخالت مسئولین شهرستان سیرجان در این منطقه در همین شماره در ویژه‌نامه مربوط به نمایشگاه چاپ شده است. سایر مصاحبه‌های انجام‌شده با مسئولین به تدریج چاپ خواهد شد. علاوه بر مسئولین، شخصیت‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، رسانه‌ای و مطبوعاتی نیز از غرفه نی‌ریزان فارس و پایگاه خبری - تحلیلی هورگان بازدید کردند، از جمله: استاد ارجمند و همشهری گرامی جناب پروفسور فرهنگ ارشاد جامعه‌شناس و استاد دانشگاه تهران و دبیر انجمن جامعه‌شناسی ایران بودند که مصاحبه مبسوطی با ایشان داشتیم و انشاءا... بزودی تقدیم خوانندگان عزیز می‌گردد.

انبوهی از مردم که در میان آنها اهل مطالعه و تحقیق بسیار بودند میهمان غرفه نی‌ریزان فارس و هورگان شدند و از نظرات آنان بهره بردیم و  همگی از نزدیک با شهرستان نی‌ریز و استان فارس آشنا شدند. جالب اینکه برخی از آنها شناخت خیلی خوبی از نی‌ریز داشتند.


بحمدا... نی‌ریزان فارس و هورگان در این نمایشگاه نماینده شهرستان و تا اندازه زیادی فارس در بزرگترین نمایشگاه رسانه‌ای و مطبوعاتی کشور بودند؛ و خوشبختانه این غرفه به عنوان یکی از شش غرفه فعال مطبوعات منطقه‌ای و استانی کشور برگزیده شد. لذا لازم می‌دانم از صمیم قلب از همه بزرگواران اعم از مسئولین ارشد، میانی و پایه، شخصیت‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و همه بازدیدکنندگان محترم تشکر و سپاسگزاری نمایم.


شادوسالم و موفق باشید

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها