تعداد بازدید: ۱۸۷۹
کد خبر: ۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ - 2019 26 June
این جلسه 3 تیرماه در دفتر مشاور وزیر و نماینده وزارت نفت جهت بررسی طرح های گازرسانی برگزار شد.
دکتر مسعودی ضمن  تبیین موقعیت صنعتی و جغرافیایی شهرستان نی ریز و استهبان بیان کرد: وجود کارخانه های فولاد، سیمان سفید، سیمان خاکستری ،کارخانه رینگ اسپرت، واحدهای تولیدی و کوره های آجرپزی و وجود بیش از ۴۰ روستای آماده گازرسانی اهمیت توجه به تقویت گاز شهرستان نی ریز را ضروری ساخته است .

در این جلسه موارد ذیل مطرح و با ارتباط تلفنی با مدیر عامل گاز استان فارس مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت:

 1-اتصال گاز شهرستان نی ریز به شهرستان خاتم و تقویت خط ۱۰ اینچ به ۴۲ اینچ استان یزد جهت جلوگیری از افت فشار گاز جنوب فارس و جلوگیری از قطعی گاز 

2-از این مسیر ۳۰ کیلومتر آن اجرایی شده و مقرر شد ۵۸ کیلومتر آن تا دو ماه دیگر به مناقصه  رود.

3- پیگیری گاز دو روستای خانه کت و قشم قاوی با جمعیت ۵۷۰ خانوار 

4- مقرر شد شرکت گاز به ازاء هر خانوار مبلغ ۱۵ میلیون تومان هزینه نماید و با پیگیری دکتر مسعودی مابقی آن از اعتبارات شهرستانی و استانی و خود یاری مردم تامین گردد. 

5- با گازکشی این دو روستا صد در صد جمعیت شهرستان استهبان از نعمت گاز بهره مند می شوند.

6- گاز مجموعه تنگ حنا که شامل ۲۰ روستا و ۱۳۰۰ خانوار می باشد، مقرر گردید اسناد مناقصه آن تکمیل و به زودی کار اجرایی آن آغاز گردد.

همچنین گاز مجموعه بخش قطرویه که شامل ۲۲ روستا می باشد، با توجه به اینکه پیمانکار  مربوطه شرکت آذرآب در اجرای این پروژه به تعهدات خود عمل نکرده ، این پیمانکار خلع شد و مقرر شد تا ۲ ماه و نیم آینده پیمانکار جدید فعالیت خود را آغاز کند. 

در پایان از شرکت گاز به خاطر شروع عملیات گازرسانی به دو روستای دربیدو و روستای معدن که لوله های آن خریداری شده و به زودی عملیات آن اجرا می گردد تشکر و قدردانی شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها