تعداد بازدید: ۱۷۱۶
کد خبر: ۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵ - 2019 17 March
بازرسان شبکه بهداشت و درمان نی ریز در گشت های ویژه نوروزی:
بازرسان شبکه بهداشت و درمان نی ریز در گشت یکروزه و مشترک ویژه نوروز موفق به کشف 230 کیلو شیرینی غیر مجاز و بدون هر گونه مجوز بهداشتی در چند مغازه شدند.
حسین قانع: بنا بر اعلام مهندس علی اکبر رحیمی مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نی ریز، بازرسان این واحد در قالب بازرسی های مشترک، مستمر  و ویژه نوروز در همکاری با  اتاق اصناف از  قنادی ها و کارگاههای تهیه، تولید و توزیع شیرینی نیز بازدید کردند.

گشت مشترک امروز  ( یکشنبه 26 اسفند ماه ) از شیرینی فروشی های شهر نی ریز و با همراهی نماینده حقوقی شبکه بهداشت  و درمان  صورت گرفت؛ مقدار 230 کیلو گرم شیرینی فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و غیر مجاز  را از 3 مغازه کشف کردند. شیرینی ها با صورتجلسه از این مغازه ها جمع آوری و برای این فروشندگان پرونده تخلف در دادگستری نی ریز گشوده  شد.

این کارشناس از شهروندان خواست هنگام خرید هرگونه مواد بسته بندی شده غذایی حتماً از تاریخ تولید و انقضاء و  مخدوش نبودن آنها  و نیز داشتن برچسب سیب سلامت بر روی بسته های مواد غذایی اطمینان حاصل کنند و همچنین لازم است شهروندان وجود هرگونه مواد غذایی بسته بندی شده ای را که  فاقد این 2 مؤلفه باشند را فوراً به سامانه 190 و یا شبکه بهداشت و درمان نی ریز در هر ساعت از شبانه روز اطلاع دهند؛ تا بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط به سرعت برای پیگیری و برخورد با متخلفان در این اماکن حاضر شوند.

لازم به ذکر است که وجود 2 مولفه ( تاریخ تولید ، انقضاء و سیب سبز سلامت ) برای مواد غذایی  ویژه و تولیدی در کارگاههای شهرستان که زیر نظر شبکه بهداشت نی ریز      می باشند اجباری ندارد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها