تعداد بازدید: ۱۳۴۱
کد خبر: ۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ - 2018 21 December
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز با تأکید بر اهمیت توجه به راه‌های شهرستان نی‌ریز گفت که راه‌های روستایی نیاز به اصلاح دارد و روستائیان به خاطر آن در زحمت‌اند.
عابد نعمتی، هورگان: آیت‌ا... سید محمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه ۳۰ آذر، به روز رانندگان و حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد و با تشکر از کارمندان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که در مراسم نماز جمعه شرکت کرده بودند اظهار داشت: «اداره کل استان باید برای نجات این شهرستان دور افتاده اقدام و راه‌های خاکی آن را آسفالت کند. امیدوارم گردنه لای‌رز هم هرچه زودتر دوبانده شود تا مردم ما این همه خسارت نبینند.»

ایشان اضافه کرد: «باید برای شهرستان پهناور نی‌ریز بودجه بیشتری اختصاص دهند؛ به خصوص راه‌های روستایی ما که روستائیان واقعاً به خاطر آن در زحمت‌اند. راه‌هایی که تناسبی با وسایل نقلیه امروزی ندارد تا مردم بتوانند به راحتی و امنیت در آن تردد کنند.»

خطیب جمعه نی‌ریز بار دیگر بر اجرای ماده ۱۳ تأکید کرد و گفت: «باید برای سنددار کردن املاک 3 هزار انجیرکار ما فکری کنند تا آنها بتوانند وام بگیرند و کارشان انجام شود. هرچند این کار مشکل باشد، ولی دولت مکلف است آن را انجام دهد.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها