تعداد بازدید: ۱۸۹۷
کد خبر: ۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲ - 2018 10 October
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس نشست این کمیسیون را تشریح و جزییات اصلاح قانون بودجه سال ۹۷ را بیان کرد.

محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به نشست کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس اظهار داشت: در این جلسه برخی از احکام و تبصره های قانون بودجه سال 97 اصلاح شد، این اصلاحیه برای تصویب نهایی به صحن علنی ارسال می شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس ادامه داد: با جابجایی در اوراق مندرج در بند ب تبصره 5 قانون بودجه سال 97 ، 500 میلیارد تومان برای تسویه بدهی پیمانکاران توسعه و تکمیل راه روستایی درنظر گرفته شد.

تمدید بخشودگی جریمه وام های تولید کنندگان تا پایان سال

نماینده مردم تویسرکان در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: بند و تبصره 16 قانون بودجه سال 97 اصلاح شد، در این بند تاکید شده بود به منظور تشویق تولیدکنندگان و تسویه مطالبات بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری چنانچه مشتریان بدهی معوق خود را که تا پایان سال ۱۳۹۶ سررسید شده باشد از تاریخ سررسید تا پایان شهریورماه ۱۳۹۷ تسویه کند، بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری مکلفند اصل و سود خود را مطابق قرارداد اولیه و بدون احتساب جریمه دریافت و تسویه کنند.

وی گفت: در اصلاحیه آمد که اگر تولیدکنندگان بدهی سررسید شده تا پایان سال 96 خود را تا پایان سال 97 تسویه کنند، بانک ها موظف هستند اصل و سود جود را طبق قرارداد بدون احتساب جریمه، دریافت و تسویه کنند، در واقع مهلت شهریور ماه این حکم تا پایان سال تمدید شد.



منبع: عصر ایران
برچسب ها: جرائم بانکی
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها