تعداد بازدید: ۲۴۷۶
کد خبر: ۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ - 2018 18 August
به دعوت انجمن میراث ماندگار بختگان و با مشارکت بیست نفر از اعضا ؛پسماندهای قابل بازیافت تفرجگاه پهنابه هرگان از بخش مرکزی نی ریز جمع آوری شد.
روابط عمومی انجمن میراث ماندگار بختگان: این محل تفریحی در فاصله۴۰ کیلومتری شرق نی‌ریز و مشرف به رود خانه دائمی پهنابه قرار دارد و به لحاظ آب فراوان و هوای معتدل و مطلوب و باغ‌های سرسبز همه روزه پذیرای گردشگران بسیاری از نقاط دور و نزدیک می‌باشد که متأسفانه به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی و عدم توجه به مفاد حقوق شهروندی، باعث شده بود تا حجم قابل توجهی از پسماندهای تر و قابل بازیافت در اطراف رودخانه؛ باغ‌ها و محل اسکان افراد گردشگر انباشته شود.  

اعضای انجمن میراث ماندگار بختگان به کمک چند نفر از مردم  در یک اقدام شایسته؛ حاشیه این محل تفریحی را به طول ۷۰۰ متر از پسماندهای خشک پاکسازی نمودند.

این پسماندها شامل انواع بطری‌های پلاستیکی و آب معدنی، بطری‌های شیشه‌ای، قوطی‌های فلزی کنسرو و ظروف یک بار مصرف بود که در ۱۵ کیسه پلاستیکی مخصوص بسته‌بندی گردید تا پس از انتقال به مرکز شهر؛ جهت بازیافت تحویل شد.

انجمن میراث ماندگار بختگان از تمامی کسانی که به نقاط تفریحی سفر می‌کنند درخواست می‌نماید از رها کردن هر نوع پسماند به ویژه اقلام قابل بازیافت در طبیعت خودداری نمایند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها