تعداد بازدید: ۲۱۳۲
کد خبر: ۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ - 2018 15 August
در جلسه‌ای که امروز صبح در استانداری فارس برگزار شد بر ادامه فعالیت فاضلاب در نی‌ریز تأکید شد.
روابط عمومی شهرداری نی‌ریز: پیرو اعلام تعطیلی پروژه فاضلاب شهری توسط شهرداری و دعوت مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری فارس جهت پیگیری و رفع مشکلات موجود در این پروژه، امروز ۲۷ مردادماه جلسه‌ای با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، معاون مدیرکل دفتر فنی استانداری، مجری و مشاور طرح، مدیر کل آبفای استان و شهردار نی‌ریز در استانداری فارس برگزار شد.
در این جلسه مشاور طرح با قبول مسئولیت کلیه اقدامات پیمانکاران، متعهد شد نسبت به سرعت و کیفیت کار دستورات و پیگیری‌های لازم را به عمل آورد.
به گفته فرغت پیمانکاران متعهد شدند که عقب ماندگی زیر سازی و آسفالت طرح را نیز تا پایان شهریورماه جبران نمایند.
شهردار نی‌ریز با ذکر این نکته که مقرر شد به زودی تیم کارشناسی دفتر فنی استانداری از نی‌ریز و این پروژه بازدید کنند اضافه کرد: شهرداری مسیرهایی که عملیات زیرسازی و آسفالت آنان به اتمام رسیده است را به صورت موقت تحویل خواهد گرفت تا در دوره تضمین یکساله نیز تعهد پیمانکاران محفوظ باشد.
مهندس فرغت در پایان یادآور شد با توجه به مصوبات این جلسه و تعهدات ایجاد شده، کماکان روند عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهری ادامه خواهد یافت.






فاضلاب شهری تعطیل شد

روابط عمومی شهرداری با انتشار نامه مهندس فرغت شهردار نی‌ریز خبر از تعطیلی عملیات فاضلاب شهری داد.

در این نامه، با اشاره به تذکرات و مکاتبات متعدد قبلی و عدم رعایت استانداردهای قانونی، عرفی و قراردادی این پروژه، اعلام شده است تا رفع نواقص موجود و ارائه تضمین‌های کافی جهت حُسن انجام کار در ادامه پروژه، هرگونه عملیات خاکبرداری، لوله‌گذاری، زیرسازی و آسفالت تعطیل خواهد بود.

شهردار نی‌ریز با تشکر از فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان جهت همراهی و حمایت شهرداری در رابطه با این تصمیم گفت: به دعوت مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس مقرر شد برای حل مشکلات یاد شده جلسه‌ای روز شنبه ۲۷ اَمرداد با حضور شهردار، رئیس شورای شهر نی‌ریز، مدیر عامل آبفا و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان در محل استانداری فارس برگزار شود.
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
جاسم
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
آسفالتا رو یکی بیاد ببینه همش رفته پایین شهر مگه صاحب نداره ی نظارتی کنه برا خودتون زشته بهتون میخندن میگن شهر بی صاحبه
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها