تعداد بازدید: ۳۲۹۱
کد خبر: ۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ - 2018 11 July
احمد قره‌چاهی رئیس پیشین بازنشسته شد.
روابط عمومی آموزش و پرورش: در آئین تکریم و معارفه مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش که با حضور جمشیدی معاون آموزش ابتدایی اداره کل و هاشمی مشاور سرپرست اداره کل در سالن کنفراس آموزش و پرورش نی ریز برگزار شد با اهداء لوح تقدیر از زحمات احمد قره چاهی مدیر سابق آموزش و پرورش تقدیر و طی حکمی امیر ولی‌زاده به عنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش نی‌ریز منصوب شد.

در همین رابطه احمد قره‌چاهی پیام خداحافظی خود را در شبکه‌های اجتماعی به شرح زیر منتشر کرد: 

باسمه تعالی

سراپا اگر زرد و پژمرده‌ایم
ولی دل به پاییز نسپرده‌ایم
چو گلدان خالی لب پنجره 
پر از  خاطرات ترک خورده‌ایم
اگر داغ دل بود ما دیده‌ایم
اگر خون دل بود ما خورده‌ایم
دلی سربلند و سری سر به زیر
از این دست عمری به سر برده‌ایم

هر آمدنی را رفتنی است، سعادتمندند آنانکه در طاعت خالقند و در خدمت مخلوق.

خدمت در سنگر تعلیم و تربیت موهبتی است که خداوند متعال، آن را ارزانی بندگان خاص خود می‌کند.

اینجانب پس از ۳۰ سال خدمت در این نهاد مقدس، افتخار آن را دارم که در ساحتی مشغول خدمت بوده‌ام که محصول و نتیجه آن، پرورش آینده‌سازان این جامعه بوده است. 

کسانی که پیشرفت  و توسعه جامعه و سربلندی آن بر عهده ایشان است. بی‌شک این لطف خداوند بزرگ بوده که دوران خدمتم  در جمع باصفا و پرمحبت خانواده بزرگ آموزش و پرورش باشم.

حال که به موعد پایان خدمت و افتخار بازنشستگی رسیده  و از خدمت عزیزان فرهیخته فرهنگی مرخص می‌شوم،  شایسته است از همراهی‌ها  و همکاری‌های  همه عزیزانم که  اینجانب را  در تحقق اهداف متعالی  تعلیم و تربیت یاری کرده‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

یقیناً همکاری و همراهی با فرهنگیان ودانش‌آموزان و اولیاء آنان،  آموخته‌های شایانی نصیبم کرد تا  در  دوران خدمت، همچون سرمایه‌ای گرانقدر از آن‌ها استفاده کنم.

در  دوره  خدمتگزاری،  اگر لطف و عنایت پروردگار، حمایت‌های بی‌دریغ، مساعدت و همکاری دلسوزانه مسئولان استانی و شهرستانی، روحانیت معزز، همکاران خدوم و مردم قدرشناس نبود، هیچ تلاش و کوششی نتیجه نمی‌داد و مؤثر نبود.

اینک پس از سالها همراهی  و همکاری با شما عزیزان و در پایان دوران خدمت اداری، تمامی دوستان و همکاران صمیمی‌ام را به خداوند بزرگ می‌سپارم و صمیمانه درخواست دارم  که قصور و کاستی‌هایم را با دیده لطف، بر من ببخشایند و حلالم فرمایند. همواره محتاج دعای شما عزیزان هستم.

با سپاس و احترام-  احمد قره‌چاهی

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها