تعداد بازدید: ۳۳۱۹
کد خبر: ۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ - 2016 28 August
میز خدمت مسئولین در مصلای بزرگ نماز جمعه برگزار شد.
عابد نعمتی: میز خدمت مسئولین در مصلای بزرگ نماز جمعه برگزار شد. 

مراسمی که هر سال و به مناسبت هفته دولت برگزار می‌شود و مردم می‌توانند در فضایی که همه مسئولین حضور دارند، رو در رو مشکلاتشان را بگویند.

این برنامه از ساعت 11:30 صبح روز جمعه 5 شهریور با حضور بیشتر رؤسای ادارات و سازمانها برگزار شد و تا اذان ظهر ادامه یافت.

میز خدمت در حالی برگزار شد که مردم نسبت به سال قبل حضور پر رنگی داشتند و استقبال بیشتری انجام شد. هر چند حجت‌الاسلام سیدجواد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه از مردم گلایه کرد و انتظار بیشتری از آنها داشت.

در بین مسئولین، این فرماندار بود که با بیشترین مراجعه کننده، از ساعت 11:30 تا اذان ظهر، برای یک لحظه هم بیکار نشد. او حتی برخی اوقات مسئولین مربوطه از ادارات مختلف را فرا می‌خواند تا با حضور وی، مسائل و مشکلات مردمی را بررسی کند.

این در حالی بود که تعدادی از مسئولین حضور نداشتند. برخی جانشین خود را فرستاده بودند و برخی هم با حداقل یک ساعت تأخیر می‌آمدند.

بعضی هم که اصلاً ارباب رجوع نداشتند و تلاششان برای یافتن حتی یک نفر که روبه‌رویشان بنشیند و بتوانند حداقل یک عکس یادگاری با او بگیرند، بی‌نتیجه بود.

به قول خودشان، یا مردم با آنها مشکلی نداشتند یا امیدی به حل مشکلشان به دست آنها.

تعدادی از نمازگزاران که بعد از اذان وارد مصلی شدند، از این برنامه بی‌خبر بودند. به نظر می‌رسد اطلاع‌رسانی عمومی در این زمینه می‌توانست گسترده‌تر باشد، هر چند همانطور که امام جمعه موقت نی‌ریز هم در خطبه‌های نماز جمعه اشاره کرد، استمرار هفتگی این قبیل برنامه‌ها از جانب ادارات و سازمانهای مختلف در مراسم نماز‌جمعه، می‌تواند به جا افتادن فرهنگ آن و نزدیکی و پیوند هر چه بیشتر مردم و دولتمردان کمک کند.





غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
منتقد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
خدا کنه نمایشی نباشه گره گشای کار مردم تا حدودی باشه!!!!!!!
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها