تعداد بازدید: ۱۷۹۹
کد خبر: ۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ - 2018 25 June
شهرستان نی‌ریز با کاهش 56 درصدی در اعتبارات استانی و 13 درصدی در اعتبارات 3 درصد نفت و گاز در سال جاری مواجه شد.
عابد نعمتی، هورگان: جلسه کمیته برنامه‌ریزی بودجه و اعتبارات شهرستان با حضور فرماندار، دبیر و کارشناس سازمان مدیریت و برنامه استان در امور نی‌ریز و سایر رؤسای ادارات و سازمانهای شهرستان، صبح امروز دوشنبه در سالن فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه، سهم ادارات نی‌ریز از اعتبارات تملک دارایی‌های استان و 3 درصد نفت و گاز مشخص گردید.

فرماندار در این جلسه گفت که اعتبارات استانی شهرستان نی‌ریز با 56 درصد کاهش نسبت به سال گذشته، 3 میلیارد و 430 میلیون تومان تصویب شده است. سال گذشته این مبلغ 6 میلیارد و 80 میلیون تومان بود که البته تنها 34 درصد آن تخصیص پیدا کرد.

همچنین اعتبارات 3 درصد نفت و گاز، 13 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته و به 8 میلیارد و 164 میلیون تومان رسیده است. اعتباری که سال گذشته 9 میلیارد و 350 میلیون تومان بود و تنها 41 درصد آن تخصیص پیدا کرد.

همه این اعتبارات قرار است برای حدود 200 پروژه نیمه تمام در سطح شهرستان هزینه شود؛ چرا که به دلیل کمبود اعتبار و حجم زیاد پروژه‌های نیمه‌تمام، در سال جاری اجازه تعریف پروژه جدید داده نشده است. 

به گفته مژگان یزدان‌پناهی دبیر کمیته مدیریت و برنامه‌ریزی استان در نی‌ریز، حتی اگر پروژه جدیدی تعریف نشود، 6 سال طول می‌کشد تا همان پروژه‌های نیمه‌تمام قبلی تکمیل گردد.

در این جلسه، برخی رؤسای ادارات به میزان اعتبار مصوب دستگاه خود اعتراض داشتند.

شرح کامل خبر را در هفته‌نامه نی‌ریزان فارس هفته آینده بخوانید.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها