تعداد بازدید: ۱۸۸۰
کد خبر: ۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ - 2018 20 April
به مناسبت سالروز افتتاح حساب شماره 100 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) همایش بزرگ پیاده روی در شهرستان نی ریز برگزار شد.
امیر حسین ابطحی: در سی یکم فروردین ماه 1397 خورشیدی همایش  پیاده روی خانوادگی به مناسبت  سالروز افتتاح حساب شماره 100 به فرمان حضرت امام خمینی (ره)  در  نی ریز برگزارشد.

این پیاده روی  ساعت 7 صبح از میدان 15 خرداد به سمت پارک بانوان آغاز  و  با سخنرانی دکتر مسعودی ، نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در پارک بانوان پایان یافت.

در این مراسم، دکتر مسعودی با بیان برخی از فعالیت های انجام شده گفت: بنده هرکجا که بتوانم صحبت کنم صدای مردم شهرمان که سالهاست مظلومیتشون به گوش نرسیده را به گوش مسئولین میرسانم.

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی از تصویب قاون چاپ قرآن های جدید با خط میرزا احمد نی ریز خبر داد و گفت:این امر به عنوان یک قانون  در مجلس به تصویب رسیده و شورای نگهبان آن را تایید کرده است.

وی افزود: با وجود اینکه  شهرهای هم جوار روگذر و پل هوایی دارند، شهرستان نی ریز از این امکان محروم است اما نقشه رو گذر تهیه شده و نامه ی مناقسه آن نیز برای وزیر راه ارسال شده است.

مسعودی نارضایتی خود را در زمینه میزان اشتغال در شهرستان نی ریز ابراز کرد و افزود: اگر چه نی ریز در  استان رتبه اول اشتغال را دارد اما بر اساس اساس اماری حاصله ،جوان های بیکار زیاد داریم.


در پایان مراسم قرعه کشی همراه ساز و نقاره محلی  با حضور نماینده شهرستان دکتر مسعودی و دیگر مسئولین محترم شهر انجام شد، و به شرکت کنندگان جوایزی از جمله دو دستگاه دوچرخه اهداء شد.










نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها