تعداد بازدید: ۱۶۱۱
کد خبر: ۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳ - 2018 02 February
آیت‌ا... فقیه در مراسم نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز با بیان این که وضعیت کشور با 40 سال پیش قابل مقایسه نیست، از مردم خواست تاشرایط حال را با زمان پهلوی مقایسه کنند.
عابد نعمتی: آیت‌ا... سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه امروز، سالروز پیروزی انقلاب را تبریک گفت و با بیان این که وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب می‌شویم، از مردم خواست تا شرایط حال و پیشرفتهایی را که حاصل شده، با 40 سال پیش مقایسه کنند.

امام جمعه نی‌ریز، کشور ایران را دارای استقلال سیاسی دانست که به گفته ایشان، باید در سایه اقتصاد مقاومتی فقر از زندگی مردم برداشته شود.

خطیب جمعه نی‌ریز خطاب به مسئولان گفت: «ولی نعمت ما مردم‌اند و آنها هستند که ما را به این جایگاه رسانده‌اند. البته نواقص و کمبود هست و هیچ کس هم منکر آن نیست؛ اما باید در رفع آن کوشید و به وضعیت زندگی مردم رسیدگی کرد. باید محرومان جامعه را قدرت داد و جلوی افرادی را که زراندوزی می‌کنند، گرفت.»

آیت‌ا... فقیه تأکید کرد که حکومت باید در دست افراد متوسطی باشد که طعم فقر را چشیده‌اند.

به بیان ایشان، بعضی روستایی‌ها نامه می‌نویسند که صدای ما را به گوش مسئولان برسانید. اما امام جمعه نی‌ریز معتقد است نباید این طور باشد؛ «مردم باید بتوانند مستقیم با مسئولان صحبت کنند.»

عضو خبرگان رهبری با بیان این که در برخی مراسم نماز جمعه کشور میله‌های بین مردم و مسئولان را برداشته‌اند تا بینشان فاصله نباشد، گفت: «ما هیچ وقت چنین میله‌هایی نداشته‌ایم و بین مردم و مسئولان فاصله نبوده است.»



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها