تعداد بازدید: ۱۷۲۱
کد خبر: ۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ - 2017 16 December
در جلسه شورای آرد و نان شهرستان نی‌ریز مطرح شد:
جلسه شورای آرد و نان شهرستان نی‌ریز در مدیریت جهاد کشاورزی تشکیل شد.
جلسه شورای آرد و نان شهرستان نی‌ریز با حضور نماینده فرمانداری، بخشداران، رؤسای ادارات صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان  در سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی تشکیل شد.

در این جلسه، رضا ره‌فرسا رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت با ارائه گزارشی 9 ماهه خواستار پیگیری سهمیه آرد شهرستان بر اساس سرشماری سال 95 شد.

در ادامه جلسه داریوش طهماسبی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز گفت: تأمین گندم و آرد شهرستان و افزایش و کاهش سهمیه آرد بر عهده جهاد کشاورزی و توزیع، پخت و نظارت و برخورد با تخلفات در این حوزه بر عهده اداره صنعت معدن و تجارت است و امیدواریم با تعامل و هماهنگی، شاهد رفع تمام مشکلات و موانع مربوط به تأمین نان و نیاز اساسی مردم در شهرستان باشیم.

طهماسبی همچنین گفت: افزایش قیمت نان هنوز اجرایی نشده و شفاف سازی قیمت آرد و نان از طریق استانداری در حال پیگیری است.

گفتنی است صدور مجوز تأسیس نانوایی در مجتمع مسکونی مسکن مهر نی‌ریز، ساماندهی نانوایی‌های سنتی خانه پز به منظور نظارت بر عملکردآنها، بسته‌بندی و عرضه نان با کیفیت، لزوم حضور کارشناس فنی در واحدهای بسته‌بندی نان در طول سال از جمله مواردی بود که در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان نی‌ریز مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.


غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
0
نون و پنير و بادوم يک قصه ناتموم
نون و پنير و سبزی تو بيش از اين می ارزی
ِحسین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
0
بابا این که اینقدر فلسفه بافی نمی خواهد یه بار گران کنید خودتآن راحت میشید، خیال مردم هم راحت میشه اینقدر هم جلسه و برسی نیاز نداره
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها