تعداد بازدید: ۳۲۴۳
کد خبر: ۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ - 2016 30 July
امام جمعه نی‌ریز:
امام جمعه نی‌ریز در مراسم نماز‌جمعه این هفته، از اداره ورزش و جوانان خواست به ورزشکاران توجه بیشتری کند تا دلسرد نشوند.
عابد نعمتی: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، به گلایه برخی از جوانان مبنی بر اینکه در ورزش به آنها کمکی نمی‌شود اشاره کرد و از اداره ورزش و جوانان خواست به جوانان شهرستان توجه بیشتری داشته باشد تا دلسرد و مأیوس نشوند.

ایشان تأکید کرد اگر به آنها توجه شود، دنبال فساد، اعتیاد و شیطنت نمی‌روند و جوانان شایسته‌ای تحویل جامعه داده می‌شود؛ مثل جوانانی که در طول دفاع مقدس افتخار آفریدند و ما اگر امنیت، استقلال و آزادی داریم، به برکت خون آنهاست.

امام جمعه نی‌ریز در جایی دیگر گفت: «دولت باید جلوی کسانی را که حقوق نجومی دریافت می‌کنند بگیرد تا حق مردم پایمال نشود. مجلس هم باید نظارت کند. چرا باید یک عده سودجو و ظالم به جان مردم بیفتند و از آن طرف جوانان ما بیکار باشند و نتوانند از دواج کنند و مسکن تهیه نمایند؟ اما از آن طرف فرزندان آنها به اروپا و آمریکا بروند تفریح کنند و برای فراغت بچه‌هایشان هم حقوق بگیرند.»

ایشان افزود: «به من گفتند هیچ معاون وزیری کمتر از 50 میلیون تومان حقوق نمی‌گیرد. در استان فارس هم هستند کسانی که ماهیانه 40 میلیون تومان می‌گیرند. کسی نیست چشم باز کند و مراقب باشد؟ حرف حساب را باید زد و درد را باید دوا کرد. »

عضو خبرگان رهبری، نماز جمعه را مرکز فرهنگ اسلام و قرارگاه همه امور فرهنگی دانست.

ایشان با بیان اینکه هم‌اکنون 850 نماز جمعه در سراسر کشور برگزار و احکام الهی بیان می‌شود،  از همگان خواست تا در حفظ این قرارگاه بکوشند. قرارگاه مهمی که به گفته امام جمعه نی‌ریز، مردم و مسئولین در آن کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و صدای هم را می‌شنوند.

آیت‌ا... فقیه ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع)، به فعالیتهای فرهنگی این امام بزرگوار و تشکیل دانشگاه و پرورش دانشمندان بزرگ  از جمله جابربن حیان پدر علم شیمی اشاره کرد و در جایی دیگر روز جهانی شیر مادر و همچنین سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختران را گرامی داشت.

در بین دو نماز از طرف دکتر علی تاج‌بخش، رئیس مجمع فضلا و روحانیون استان فارس و مدیر کل دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه سراسر کشور و رئیس انجمن بین‌المللی اخلاق و عرفان اسلامی، هدایایی به آیت‌ا... سیدمحمد فقیه امام‌جمعه شهرستان نی‌ریز و عضو خبرگان رهبری داده شد و از زحمات حجت‌الاسلام سیدجواد فقیه، امام جمعه موقت شهرستان در سنگر سیاسی و اجتماعی نماز جمعه تقدیر و تشکر به عمل آمد.




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها