تعداد بازدید: ۳۵۶۹
کد خبر: ۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ - 2016 29 July
مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در یک تعقیب و گریز مقدار زیادی مواد را از یک پژو کشف کردند.
حسین قانع: بنا بر اعلام دکتر محمد صادق رفیعی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی‌ریز، مأموران هوشیار و پر تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نی‌ریز توانستند با درایت یک محموله بزرگ تریاک را کشف کنند.

پلیس مبارزه با مواد مخدر در ساعت 15:30 عصر روز جمعه 8 مردادماه در حین گشت جاده‌ای در بخش قطرویه به یک پژو 405 با دو سرنشین مشکوک شدند.

مأموران به این خودرو دستور ایست می‌دهند اما سرنشینان توجهی نکرده و اقدام به فرار می‌کنند.

مأموران به تعقیب این خودرو می‌پردازند اما خودرو قاچاقچیان پس از مدتی وارد راههای فرعی و خاکی روستایی می‌شوند اما سرانجام پس از حدود 40 دقیقه پس از اخطار توسط شلیک هوائی، در ادامه لاستیکهای عقب خودرو را هدف قرار داده و خودرو متوقف می‌شود.

مأموران در بازرسی از این خودرو مقدار 273 کیلو تریاک کشف کردند.

دادستان شهرستان با ستودن کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: با تلاش این عزیزان پر تلاش توانسته‌ایم کشف مواد مخدر در شهرستان را نسبت به مدت مشابه سال قبل و حتی چند سال اخیر به چند برابر افزایش دهیم. بطوری که این جان برکفان حتی در روزهای تعطیل در حال خدمت به شهروندان و برپایی امنیت در حوزه قضائی شهرستان می‌باشند.

دستگاه قضائی در همین جا از این عزیزان تشکر می‌کند. قاچاقچیان نیز بدانند که به شدت با آنان برخورد می‌شود و با اشد مجازاتهای مصرح در قانون با آنان برخورد خواهد شد و هیچگونه گذشتی در کار نخواهد بود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها