تعداد بازدید: ۲۷۱۵
کد خبر: ۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ - 2017 05 October
همزمان با روز ایمنی و آتش نشانی نشست صمیمی نیروهای خدوم آتش‌نشانی نی‌ریز، با مهندس فرغت سرپرست شهرداری و با حضور رجبی مسئول حراست و استقلال مسئول واحد خدمات شهری برگزار گردید.

در ابتدای این نشست خیراندیش  مسئول ایستگاه  آتش نشانی و ایمنی شهرداری  ضمن خیر مقدم  به مهندس فرغت  و همراهان گزارشی از عملکرد آتش نشانی ارائه وپیشنهاداتی توسط آتش‌نشان به مهندس فرغت سرپرست  شهرداری داده شد.

در ادامه مهندس فرغت گفت: جا دارد در ابتدا روز آتش نشان و ایمنی را خدمت آتش نشانان عزیز که با جان و دل که  در هرموقعیت زمانی و مکانی اقدام به مهار آتش می نمایند و در بسیاری از موارد جان خود را به خطر می‌اندازند تقدیر و تشکر به عمل آورم و این روز بزرگ را به شما تبریک و تهنیت عرض نمایم. 

سرپرست شهرداری نی‌ریز دراین نشست با قدردانی از زحمات کارکنان پرتلاش آتش نشانی، آتش نشانان را امانت‌دارترین افراد جامعه خواندند و افزودند: نیروهای آتش‌نشانی با توجه به اقتضای وظایفشان همواره بدون هیچ چشم‌داشتی، به یاری انسان‌های حادثه دیده رفته و به بهترین نحو حافظ جان و مال مردم هستند.

در پایان این دیدار مهندس فرغت با اهدای گل و لوح سپاس از کارکنان  آتش‌نشانی تجلیل و از تلاش و زحمات آنان در بخش‌های مختلف این واحد قدردانی کرد.






علی‌رضا مقدسی
روابط عمومی شهرداری نی‌ریز
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها