تعداد بازدید: ۱۷۷۸
کد خبر: ۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ - 2017 16 September
استاندارکرمان:
استاندار کرمان با اشاره به اینکه همه در کرمان دل در گرو آبادانی استان کرمان دارند، اظهار کرد: امیدواریم در دولت دوازدهم با واسپاری کامل اختیارات اقتصادی به استان، سبک جدیدی در اداره کشور را تمرین کنیم و استان کرمان را به صورت خودگردان اداره کنیم.
به گزارش ایسنا، "علیرضا رزم حسینی" غروب پنجشنبه 23 شهریورماه در آیین افتتاحیه ساختمان جدید بیمارستان ارجمند، گفت: امروز که در جهت ایجاد اشتغال گام برداشته ایم، به اقدامات خالقان ثروت در این مرز بوم بیشتر ارج نهاده می شود. 
وی خدمات ارزنده مرحوم ارجمند، را صدقه جاریه دانست و افزود: امروز فرزندان دکتر ارجمند راه پدر خویش را ادامه داده اند. 
استاندار کرمان از گرفتاری های که بروکراسی اداری در صدور مجوزها سخن به میان آورد و اظهار کرد: دکتر حق دوست، معاون وزیر بهداشت و رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمان از جمله شخصیت های خدوم در کرمان است که در زمان مدیریت ایشان اقدامات خوبی در حوزه زیرساختی و همچنین کیفیت درمان و بهداشت در استان شده است. 
وی با بیان این مطلب که دو هزار و 500 تخت بیمارستانی در استان کرمان در حال ساخت و یا در حال دریافت اخذ مجوز هستند، عنوان کرد: 4 هزار تخت بیمارستانی در استان کرمان موجود می باشد که بیشتر این تختها در دولت تدبیر و امید به تخت های بیمارستانی استان اضافه شده اند. 
رزم حسینی به بیمارستان هایی که در استان کرمان در دولت تدبیر و امید احداث شده و یا در حال ساخت هستند، اشاره و ادامه داد: در دولت یازدهم در حوزه سلامت اقدامات خوبی در کشور و در استان کرمان انجام شده است به طوری که با توجه به محرومیت استان کرمان اما در سال گذشته رتبه برتر در حوزه سلامت را کسب کرده ایم. 
استاندار کرمان از تغییر نگاه مردم قلعه گنج سخن گفت و بیان کرد: ملت ایران یک ملت سربلند و سرفرازی می باشد و ایران را ایرانی ها می توانند بسازند. 
وی عنوان کرد: امروز به برکت وجود شخصیت بی ادعا، عشایر سلحشور، فرزند کرمان؛،حاج قاسم سلیانی، امنیت در کشور و در منطقه وجود دارد . اگر مسیر سرمایه گذاری باز کنیم، بسیاری از سرمایه های ایرانی خارج از ایران به داخل کشور گسیل خواهد شد. 
به گزارش ایسنا، با حضور استاندار کرمان و مسئولین استانی ساختمان جدید بیمارستان خصوصی ارجمند کرمان با 4 هزار متر مربع زیربنا افتتاح شد. 
براساس این گزارش با افتتاح این ساختمان، 30 تخت بیمارستانی به بیمارستان ارجمند اضافه می شود و تخت های بیمارستانی این بیمارستان به 96 افزایش پیدا کرد. بر مبنای این گزارش همه تجهیزات این بیمارستان جدید هستند و بخش زایشگاه پیشرفته از برجستگی های این بیمارستان است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها