تعداد بازدید: ۱۸۳۰
کد خبر: ۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ - 2017 12 September
دعوت شورای شهر از رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه دوشنبه شب 20 شهریور؛
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکمیل مجموعه ورزشی کارگران را در اولویت کارهای خود خواند.
به گزارش هورگان؛ شورای اسلامی شهر نی‌ریز در جلسه هفتگی خود در شب دوشنبه 20 شهریور با دعوت از رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی د‌رخواست‌های خود را بیان نمودند و خواستار آن شدند تا این اداره مشکلات خود را با این شورا در میان بگذارد.

جابری در این جلسه خبر از تکمیل مجموعه ورزشی کارگران دارد و در خصوص حق و حقوق کارگران به شهرداری به عنوان ناظر بر کار پیمانکار مطالبی را بیان نمود.

وی خبر از افتتاح اولین دفتر انجمن صنفی کارگری، ایمنی و بهداشت کار فارس در نی‌ریز داد که مجوز آن مستقیم از سوی تهران صادر شده که آثار مثبت آن در آینده آشکار خواهد شد.

رئیس  اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شورای اسلامی شهر و شهرداری نی‌ریز خواست تا نظارت خود را بر روی پیمانکاران در خصوص ایمنی فضای کار افزایش دهند. 

در این جلسه اعضای شورای شهر به غیر از اصغر ماهوتی که به دلایل موجه در این جلسه حضور نداشت در رابطه با راه‌اندازی تعاونی کارکنان و کارگران شهرداری که بتواند امور پیمانکاری شهرداری را انجام دهد بحث و تبادل نظر کردند که جابری عنوان نمود تشکیل این تعاونی هیچ منع  قانونی ندارد.

جابری همچنین در خصوص جمع‌آوری اتباع افاغنه از سطح شهرستان گفت: این طرح شروع شده و درصدد هستیم تا شهر را خالی از افغانی شاغل در این شهر که عمداً در سنگبری‌ها هستند، کنیم.

بررسی وضعیت مجموعه ورزشی کارگران، رسیدگی به کارگرانی که به صورت روزمزد در کنار بانک کشاورزی جمع می شوند از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

در پایان با اهداء لوح تقدیر از رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی که چندی پیش به عنوان رئیس برتر استانی معرفی شده بود تجلیل شد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها