تعداد بازدید: ۱۷۹۵
کد خبر: ۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ - 2017 13 June
رئیس دانشگاه پیام نور فارس از موافقت وزارت علوم با افزایش ۸ رشته جدید کارشناسی ارشد به واحدهای این دانشگاه در فارس خبر داد.
عبدالرسول قرائتی رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس اظهار کرد: زمان انتخاب رشته داوطلبان مجاز در آزمون کارشناسی ارشد از ۲۱ خرداد آغاز شده و  تا روز پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ادامه دارد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در این بازه زمانی نسبت به انتخاب رشته محل‌های دانشگاه پیام نور کشور و از جمله ۴۷ رشته محل در شهرهای فارس اقدام کنند.
 
وی تصریح کرد: رشته‌های جدید اضافه شده به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ارشد شامل رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش (تعلیم و تربیت اسلامی) در مرکز فسا، روانشناسی تربیتی در خرامه، مدیریت دولتی (گرایش مدیریت توسعه و پیشرفت شهری و روستایی)، مدیریت دولتی (گرایش خط مشی گذاری عمومی)، مدیریت دولتی (گرایش بودجه و مالی عمومی)، مدیریت دولتی (گرایش طراحی سازمان‌های دولتی)، مدیریت دولتی (گرایش مدیریت تحول) در دانشگاه پیام نورشیراز، و رشته روانشناسی عمومی در شیراز است.
 
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس بیان کرد: داوطلبان گروه‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و هنر که مجاز به انتخاب رشته شده باشند، می‌توانند از طریق جداول کدرشته، محل‌های مورد نظر خود در دانشگاه پیام نور را را استخراج کرده و در تاریخ مشخص شده، برای انتخاب رشته با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری، نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی و تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.
 
 قرائتی افزود: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی ایران با بهره مندی از توان علمی و زیرساخت‌های مطلوب آموزشی آمادگی پذیرش دانشجو در ۵ گروه تحصیلی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و هنر از میان داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد را دارد.
 
وی به برخی از تسهیلات فراهم شده از سوی دانشگاه پیام نور برای تسهیل تحصیل دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری کلاس های الکترونیکی، انتخاب محل سکونت دانشجو به عنوان محل برگزاری آزمون پایان ترم و اعطای وام شهریه از جمله این تسهیلات است.
 
 رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس بیان کرد: داوطلبان برای اطلاع از رشته‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دانشگاه پیام نورفارس به نشانی fars.pnu.ac.ir مراجعه کنند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها