تعداد بازدید: ۸۵
کد خبر: ۱۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲ - 2024 21 March
زیدآبادی نوشت: کشوری که قادر به پرورش چهره‌های برجسته و متنوع سیاسی برای رقابت بر سر ادارهٔ جامعه نباشد و یا به فرض وجود آن چهره‌ها مانع شکل‌گیری رقابت آزاد و عادلانه بین آنان شود، جاذبه‌ای برای بشر امروز ندارد.در واقع روسیه با تمدید ریاست جمهوری پوتین و تهدید به جنگ اتمی، فقط ضعف خود را به نمایش می‌گذارد!
احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: ولادیمیر پوتین پنجمین دورهٔ ریاست‌ جمهوری خود را آغاز می‌کند.
 
روس‌ها به او علاقمندند، اما همین علاقمندی نشان می‌دهد که روسیه در این شرایط تاریخی، الهام‌بخش هیج نوع آرمان سیاسی و فرهنگی برای جهانیان نیست!
 
کشوری که قادر به پرورش چهره‌های برجسته و متنوع سیاسی برای رقابت بر سر ادارهٔ جامعه نباشد و یا به فرض وجود آن چهره‌ها مانع شکل‌گیری رقابت آزاد و عادلانه بین آنان شود، جاذبه‌ای برای بشر امروز ندارد.
 
از همین رو، روسیه به رغم پهاوری بی‌نظیر سرزمینی و برخورداری از زرادخانهٔ اتمی و موشکی، یکی از قطب‌های قدرت جهان نخواهد بود! کشوری که به هر دلیلی وابسته به یک چهره و متکی بر تسلیحات اتمی باشد، ضعف‌های بنیادی دارد و برای عرض‌اندام فقط می‌تواند تهدید به جنگ اتمی و نابودی کرهٔ زمین کند؛ یعنی همان کاری که بی‌وقفه مدودف سبک‌مغز و اخیراً شخص پوتین انجام می‌دهند!
 
در واقع روسیه با تمدید ریاست جمهوری پوتین و تهدید به جنگ اتمی، فقط ضعف خود را به نمایش می‌گذارد!
 
 
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
Reza
Germany
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
0
0
این فقط میتونه نظر شخصی باشه تا نظر کارشناسی ،،،کسی که میتونه مدیریت قوی داشته باشه چرا باید کناره گیری کنه ببخشید شما چند سال در کنار مردم روسیه زندگی کردین آقای دکتر ؟!
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها