تعداد بازدید: ۷۹۹
کد خبر: ۱۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ - 2024 26 February
فرمانده انتظامی سیرجان از شناسایی جسد یکی از اشرار مسلح عامل شهادت سه نفر از مأموران انتظامی استان فارس و توقیف ۲ دستگاه خودرو مربوط به این اشرار در این شهرستان خبر داد.

بر پایه خبر درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فارس و به گزارش اول فارس به نقل از اداره اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان کرمان، سرهنگ جواد خواجه‌پور گفت: با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی سیرجان، جسد یکی از اشرار مسلح عامل شهادت سه مأمور انتظامی ایست بازرسی قطرویه - نی‌ریز استان فارس که در درگیری با مأموران استان فارس به هلاکت رسیده بود، شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی تحویل عوامل انتظامی آن استان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با بیان این که ۲ دستگاه خودرو پژو متعلق به اشرار نیز پیدا شده است، خاطرنشان کرد: تحقیقات با همکاری مأموران انتظامی شهرستان‌های همجوار به منظور دستگیری سایر اشرار مسلح همچنان ادامه دارد.

در همین زمینه اکبر شهسوار دادستان نی‌ریز اظهار داشت: «جسد داخل خودرو ۴۰۵ نزدیک یکی از روستا‌های اطراف سیرجان در حالی کشف شد که از زمان فوت، حدود سه هفته می‌گذشت.

این جسد متعلق به یکی از اشرار و قاتلان بود که در درگیری اول در پاسگاه قطرویه هنگام فرار خودرو توسط یکی از شهدا زخمی شده بود.

اما چون نمی‌توانستند او را به مراکز درمانی ببرند، خودرو و مصدوم را در مکانی دور از آبادی رها کرده و فرار می‌کنند.»

وی افزود: «جسد برای بررسی بیشتر علت تامه فوت، شناسایی دقیق هویت و زمان فوت، به پزشکی قانونی استان ارسال شده است.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها