تعداد بازدید: ۲۳۰۸
کد خبر: ۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸ - 2017 22 April
در خطبه‌های نماز جمعه نی‌ریز مطرح شد:
آیت‌ا... سید محمد فقیه فاصله میان مردم در جامعه را دور از عدالت دانست؛ فاصله‌ای که به بیان ایشان اسلام‌پسند نیست.
عابد نعمتی: امام‌جمعه شهرستان نی‌ریز در خطبه‌های نماز‌جمعه یکم اردیبهشت 1396، هدف اجتماعی بعثت پیامبر (ص) را ایجاد عدالت دانست. اما به گفته ایشان فاصله فعلی میان مردم، و این که عده‌ای کاخ نشین و میلیاردر و عده‌ای کوخ نشین و تحت پوشش باشند، دور از عدالت است.

عضو خبرگان رهبری گفت: «انقلاب ما برای این بوده که محرومان نجات پیدا کنند؛ نه این که جیب گردن کلفتها پر شود و روزگار برای آنها بچرخد.»

خطیب جمعه نی‌ریز در جایی دیگر از سخنان خود،  به کمبود امکانات در اداره راهداری شهرستان نی‌ریز اشاره کرد و عنوان داشت: «به 400 کیلومتر راه خاکی ما نرسیدند، راه جدید هم که خراب شد و متأسفانه در پی آن یک تریلر حامل سوخت در جاده قدیم نی‌ریز - استهبان واژگون شد و راننده آن جان باخت.»

این در حالی است که به بیان ایشان، وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر رئیس جمهور به شیراز گفته بود یکی از راه‌های مهم کشور، همین مسیر استان فارس به استان کرمان است که باید درست شود.

آیت‌ا... فقیه سپاه را یکی از ارکان امنیت کشور در کنار ارتش دانست و تأکید کرد باید پاسدار عقاید مردم و مرزهای اسلامی باشد.

ایشان گفت پاسداران باید شرایط پاسداری را داشته باشند و از امام حسین (ع) الگو بگیرند.

امام جمعه نی‌ریز به سالروز اعلان انقلاب فرهنگی در سال 1359 اشاره کرد و با بیان این که اسلام غنی است و بهترین قوانین و دستورات را دارد،  اظهار داشت: «احتیاجی نیست که ما در مسائل انسانی از بیگانگان درس بگیریم.»

آیت‌ا... فقیه به روز زمین پاک و هفته سلامت هم پرداخت و در جایی دیگر با اشاره به روز بزرگداشت سعدی، این شاعر بزرگ را افتخار ایران و استان فارس دانست.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها