تعداد بازدید: ۲۹۶۲
کد خبر: ۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰ - 2017 17 April
تریلری در بخش قطرویه واژگون شده و راننده نی ریزی آن در دم کشته شد.
حسین قانع: بنا بر اعلام مدیر اورژانس 115 شهرستان نی ریز در ساعت 50 دقیقه بامداد صبح دیروز (یکشنبه 27 فروردین ماه) خبر واژگونی یک تریلر در 75 کیلومتری محور مواصلاتی سیرجان- نی ریز به اورژانس اعلام شد.

 محمد حسین کچویی افزود:بلافاصله تکنسین های اورژانس 115 قطرویه به محل حادثه  اعزام شدند.با حضور تکنسین در محل مشخص شد که این جوان 34 ساله متأسفانه فوت شده و شدت ضربات واژگونی به حدی بود که برای بیرون آوردن جنازه این جوان از تیم امدادی هلال احمر شهرستان برای بریدن و شکافتن بدنه تریلر کمک گرفته شد.

بنا بر اعلام  سرگرد محمد جواد جوانمردی این حادثه در حالی اتفاق افتاد که این راننده جوان تریلر دانگ فنگ فقط 15 کیلومتر از استان کرمان خارج و وارد حوزه استحفاظی شهرستان نی ریزشده بود که به خاطر خواب آلودگی و خستگی زیاد از رانندگی در مسیرهای طولانی از جاده منحرف، واژگون و متأسفانه راننده فوت می کند.

سرگرد جوانمردی از رانندگان خواست که هنگام رانندگی در مسیرهای طولانی حتماً هر دو ساعت یکبار 15 تا 20 دقیقه متوقف شده و استراحت کنند و از رانندگی در هنگام خواب آلودگی  به ویژه در صبح زود و ساعتهای پایانی شب در حد امکان خودداری کنند و هنگام رانندگی در مسیرهای طولانی به تنهایی رانندگی نکنند و از راننده های کمکی کمک بگیرند.

شنیده ها حکایت از آن دارد که این جوان متأهل و اهل روستای دهچاه از توابع بخش پشتکوه شهرستان نی ریز بود و دارای یک فرزند 5 ساله است و عصر امروز یکشنبه در میان بدرقه و حزن و اندوه مردمان روستای دهچاه به خاک سپرده شد.


برچسب ها: حادثه ، نی ریز ، تصادف
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها