تعداد بازدید: ۲۳۹۱
کد خبر: ۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ - 2017 11 March
آیت‌ا... فقیه:
امام جمعه نی‌ریز خواستار رعایت شرط تعهد و تخصص برای گزینش و استخدام افراد شد.
عابد نعمتی: آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه  20 اسفند، با بیان این مطلب اظهار داشت: «در استخدام و گزینش افراد، شرط تخصص و تعهد را با هم رعایت کنید. کارمند متخصصی که دین ندارد، بی‌ارزش است.»

ایشان به دیدار اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و عنوان داشت: «در این جلسه رئیس جمهور هم بود و از او خواسته شد گزارش کار دهد. به بیان رهبری، گزارشهای کلی و کلان به درد نمی‌خورد. کاری کنید که مردم احساس راحتی کنند. برنامه‌های بلندمدت خوب است؛ اما مردم امروز نان می‌خواهند. باید رکود را بردارند تا نانی در سفره فقرا باشد و هر روز فشار بیشتری بر پهلوی آنها نیاید.»

عضو خبرگان رهبری به 9 هزار نفر فقیر زیر پوشش کمیته امداد تنها در شهرستان نی‌ریز اشاره کرد و از 50 هزار میلیارد اختلاسی گفت که به بیان ایشان توسط یک نفر در کشور انجام شده است.

خطیب جمعه نی‌ریز افزود: «مردم نمی‌توانند تحمل کنند. دزدی‌ها و حقوق‌های نجومی را نمی‌پذیرند؛ چرا که عقل و درک دارند و باسوادند. دولت باید پاسخگوی کامل باشد؛ هر چه را انجام داده با دلیل و مدرک بگوید و در مقابل هر چه انجام نداده، پاسخگو باشد.»

آیت‌ا... فقیه در جایی دیگر به اعتراض کارگران شهرداری نسبت به عدم پرداخت حقوق خود اشاره کرد و از شهرداری و شورای شهر خواست تا به هر ترتیبی که می‌توانند در آستانه عید نوروز حقوق معوقه آنها را بپردازند.

امام جمعه نی‌ریز به سالروز تأسیس بنیاد شهید اشاره کرد و از مسئولین خواست تا به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران توجه و به آنها سرکشی کنند.

ایشان گفت: «نمی‌دانم مسئول سپاه نام جانبازانی را که از قلم افتاده بودند، نوشت یا نه. اگر ارسال کرده‌اند که هیچ؛ وگرنه من خودم شماره تلفن سروان قاسمی مسئولش را گرفته‌ام و می‌فرستم تا بر اساس قولی که داده، در تهران پیگیری کند. شاید برخی افراد نخواهند کمک کنند و دنبال کاغذبازی باشند.»




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها