تعداد بازدید: ۳۲۱۳
کد خبر: ۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ - 2016 24 December
امام جمعه نی‌ریز:
آیت‌ا... فقیه از سران کشور خواست تا به فکر مردم محروم باشند و افرادی که حقوقهای نجومی گرفته‌اند، تعقیب شوند.
عابد نعمتی: امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه 3 دی، با اشاره به برنامه ششم توسعه، از سران کشور و دولتمردان خواست تا در این برنامه‌ریزی به فکر مردم مستضعف و 11 میلیون حاشیه‌نشین باشند.

به گفته ایشان، افرادی که حقوق‌های نجومی گرفته‌اند، باید تعقیب شوند و جلویشان گرفته شود.
آیت‌ا... فقیه گفت: «به جای اعمال قدرت و سرنیزه بر ضعفا، باید گردن‌کلفتها را گرفت، گلوی آنها را فشار داد و حقوق مستضعفان را از آنها باز ستاند.»

خطیب جمعه نی‌ریز در ادامه به بدعهدی قدرتها در جریان برجام اشاره کرد و در جایی دیگر، 9 دی را سالروز بصیرت و بیداری مردم ایران خواند. مردمی که به بیان ایشان از رهبر انقلاب و مراجع عظام تبعیت می‌کنند، نه افراد سیاست‌زده که می‌خواستند با کمک دشمنان دین استقلال کشور را خدشه‌دار کنند.

عضو خبرگان رهبری عنوان داشت: «آنهایی که دنبال ریاست و مقام‌اند، حاضرند همه کشور را برای منافع خودشان آتش بزنند. اما ملت هوشیار ایران،  آنها را خانه‌نشین و از رده خارج کردند.»

آیت‌ا... فقیه همچنین روز ثبت‌احوال را یادآور شد و از مردم خواست تا روز تولد و وفات افراد را به موقع ثبت کنند و همه افراد شناسنامه‌های جدید داشته باشند.

ایشان از زحمات رضا ریحانی رئیس سابق ثبت‌احوال که مدت 6 سال مسئولیت این اداره را بر عهده داشت، تقدیر کرد و گفت: «ایشان از نظر من مردی صالح، شایسته و اهل جمعه و جماعت است. باور کنید بین مسئولین، وی تنها کسی بود که سه وعده اهل مسجد و نماز جماعت بود. حال برای چه منتقل شده‌اند یا اینکه خودشان خواسته‌اند، نمی‌دانم.»

خطیب جمعه نی‌ریز ولادت حضرت عیسی(ع) را تبریک گفت و اظهار داشت: «اگر مسیح بود، با پیروانش می‌جنگید که چرا این‌قدر به مردم ستم می‌کنند. آمریکا و کشورهای غربی که ادعای پیروی از حضرت مسیح را دارند، برای فروش اسلحه‌هایشان مسلمانان را به جان هم انداخته‌اند و کشتار می‌کنند.»

آیت‌ا... فقیه سالگرد تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی و همچنین سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) را گرامی داشت و خدمات نهضت سوادآموزی نی‌ریز را ستود.

در بین دو نماز، سجاد کشاورز مسئول بسیج دانشجویی حوزه شهید علم‌الهدی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالروز 9 دی، مقاله‌ای را قرائت کرد.

فرهاد محمودی رئیس جدید ثبت احوال نیز به مناسبت روز ثبت‌احوال سخنرانی کرد. وی از دولت الکترونیک گفت و از 1200 نوزادی که از ابتدای امسال در شهرستان نی‌ریز متولد شده‌اند.

محمودی با اشاره به ثبت 561 ازدواج در سال جاری در شهرستان نی‌ریز، نبود محضر طلاق در شهرستان را دلیل نداشتن آماری دقیق در این زمینه عنوان کرد. 

وی اما در عین حال گفت: «در دفاتر طلاق فسا و استهبان به ترتیب 300 و 200 طلاق در سال جاری ثبت شده است. این آمار که نشان‌دهنده افزایش طلاق در کشور است، جای نگرانی دارد و باید در این زمینه آسیب شناسی شود.»

درپایان، آیت‌ا... فقیه با اشاره به حضور دکتر مسعودی نماینده مجلس در مراسم نماز جمعه، از خدمات وی که به گفته ایشان سعی می‌کند تبعیضی در کارش نباشد و برای مردم هر دو شهرستان با دید مساوی خدمت کند، تقدیر کرد.

ایشان اظهار امیدواری نمود عقب‌ماندگی‌ها و مشکلات شهرستان از جمله راه، مسکن، بیمارستان و خشکسالی رفع شود.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها