تعداد بازدید: ۲۹۴۱
کد خبر: ۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳ - 2016 11 December
امام جمعه نی‌ریز به نقل از استاندار:
امام جمعه نی‌ریز به نقل از استاندار گفت وی قول داده تا جایی که توان دارد مشکلات نی‌ریز را حل کند و تا زمانی که استاندار است، اجازه ندهد ذره‌ای از خاک نی‌ریز جدا شود.
عابد نعمتی: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در نماز‌جمعه 19 آذرماه، به سفر استاندار به شهرستان نی‌ریز اشاره کرد و گفت وی قول داده تا برای صنایع نی‌ریز از جوانان بومی استفاده شود. 

به گفته آیت‌ا... فقیه، استاندار با اعتقاد بر این که استان فارس همه تخصص‌های مورد نیاز کارخانه فولاد را دارد، بر استخدام همه نیروهای متخصص و غیر متخصص فولاد از داخل استان تأکید کرده است.

ایشان با اشاره به اینکه در جریان سفر استاندار در مورد احیاء بختگان هم صحبت شده، از درخواست جوانان و دانشجویان برای راه‌انداری استخر نی‌ریز گفت. به گفته امام جمعه نی‌ریز، جوانان برای استفاده از استخر به استهبان و جاهای دیگر می‌روند.

عضو خبرگان رهبری در جایی دیگر به سالروز تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر در سال 1948 اشاره کرد. اساسنامه‌ای که به گفته ایشان از آن خبری نیست و علی‌رغم جنایات و جنگهایی که در خیلی از کشورها وجود دارد، سکوت کرده است.

خطیب جمعه نی‌ریز، آمریکا را دشمن اصلی ایران خواند و به بیان رهبری اشاره کرد که فرمودند همین برجام نشان داد آمریکا بد عهد است و پایبند به حرفهای خود نیست.

ایشان در عین حال گفت: «ما باید روی پای خود بایستیم و مسأله اقتصاد را حل کنیم. تحریمها برای این است که ملت ایران را به زانو در بیاورد؛ اما مدیران کشور باید با برنامه‌ریزی برای رفاه مردم، فقر را از بین ببرند تا روستائیان به شهر مهاجرت نکنند و سراغ شغلهای کاذب نروند.»

آیت‌ا... فقیه با اشاره به روز تصویب شورای انقلاب فرهنگی و آغاز هفته پژوهش، اساس انقلاب ما را فرهنگ دانست و گفت همه آداب ما باید بر اساس موازین اسلام باشد.

ایشان هفته وحدت را بهانه‌ای برای ایجاد اتحاد و همدلی بین شیعه و سنی خواند و اظهار داشت: «اگر مردم جامعه اسلامی همدل باشند، خدا در حقشان تفضل خواهد کرد و مشکلات آنها حل خواهد شد.»

امام جمعه نی‌ریز سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) را تبریک گفت و با اشاره به علائم ظهور و آخرالزمان که پیامبر اسلام(ص) در 14 قرن قبل پیش‌بینی کرده بود، ایجاد شبهه توسط دشمنان اسلام در مورد وجود امام عصر را بی اثر خواند.

آیت‌ا... فقیه جمهوی اسلامی را مقدمه‌ای برای ظهور حضرت مهدی(عج) خواند و از همگان خواست تا مقدمه ظهور و حکومت جهانی امام دوازدهم را فراهم کنند.



غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
0
زمانی که روستاهایی که روی معادن سنگ آهن قرار گرفته بودند و تاراج رفتند همگی در خواب زمستانی بودند دیگه رگه ای از سنگ آهن نیست که بخوان از نی ریز جدا و به سیرجان واگذار شود
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها