تعداد بازدید: ۲۸۵۰
کد خبر: ۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ - 2016 27 November
امام جمعه نی‌ریز:
مجلس افرادی مثل مدرس را می‌خواهد که با مصوبات خود کشور را بالا ببرند.
عابد نعمتی: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 5 آذرماه، مجلس شورای اسلامی را نیازمند افرادی شجاع و غیرتمند مثل مدرس دانست که با مصوبات خود باعث توسعه کشور شوند.

ایشان گفت: «مدرس در این راه جانش را داد و زیر بار نرفت.»

به گفته امام جمعه نی‌ریز، مصوبات مجلس باید بر طبق اسلام باشد و بتواند بر اجرای قوانین نظارت کند.

ایشان با اشاره به سالروز تأسیس بسیج در سال 1358 به دستور امام(ره)، از همگان خواست تا با شرکت در این نهاد، در سایه ایمان و تقوا برای تأمین امنیت کشور اقدام کنند.

آیت‌ا... فقیه با اشاره به دفاع جانانه بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد آنها هم‌اکنون هم آمادگی کامل دارند که قدرتشان را به نمایش بگذارند.

عضو خبرگان رهبری در جایی دیگر، هفته وقف را گرامی داشت و فلسفه آن را وجود بودجه‌ای برای ترویج دین و تبلیغات اسلامی توصیف کرد.

سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه نی‌ریز به مناسبت هفته بسیج در بین نماز سخنرانی کرد.

وی بسیج را ادامه دهنده نهضت عاشورا دانست که شهدای حرم نیز الگو گرفته از همین بسیجی هستند که امام بنیان گذاشت.

توکل فلسفه بسیج را دفاع از اسلام و انقلاب دانست و گفت: «بچه‌های دهه دوم و سوم انقلاب باید یک سر و گردن از دهه 50 و 60 بالاتر باشند؛ چرا که پیشینه انقلاب و شهدا را دارند و باید از آنها الگو بگیرند.»

فرمانده سپاه شناسنامه بسیج را تفکر بسیجی دانست و با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: «در این مراسم، عظمت اسلام و شیعه به نمایش گذاشته شد. امروز عراق هم بسیجی شده و از ایثار و فداکاری ما الگو گرفته است. این به خاطر تبلیغ و ترویج فرهنگ بسیج، انقلاب و ایثار و شهادت ماست.»



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها